Gå til innhold

Hvilken spillnettbutikk er din favoritt?

Hvilken spillnettbutikk er din favoritt?  

103 stemmer

1. 1. Hvilken spillnettbutikk er din favoritt?

• Absoluttspill.no
      48
    • CDON.no
      13
    • GameZone.no
      16
    • Play.com
      4
    • Play-asia.com
      4
    • Playx.no
      2
    • Videogamesplus.ca
      16

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)

Hva hvis man har flere favoritter da? :) Blir utrolig vanskelig å velge, men jeg får nok går Absoluttspill. Selv om Gamezone er hakk i hel, så synes jeg Absoluttspill har den beste kundeservicen.

Endret av medlem-105082
Skrevet

Det kommer egnetlig ann på hva slaks type spill jeg skal ha, for jeg har opplevd at flere steder ikke har de spilla jeg vil ha (egnetlig forferdelig kjedelig). Så jeg har funnet det andre steder og mange andre spill som jeg så i de forgje butikkene men bare billigere...

Gjest member-97590
Skrevet

Bruker Absoluttspill.no.

Syns dei har stort utvalg, rask og god service.

• 8 måneder senere...
Skrevet

Ser denne tråden har falt langt ned, siden det er lenge siden noen har postet. Er det fremdeles absoluttspill.no som er "kongen på haugen"? Savner også flere begrunnelser fra posterne. Er det pris, kundeservice, rask levering eller andre ting som din utvalgte er best på? Eller er det ulike butikker som er best på de forskjellige tingene?

Gjest Yoshi
Skrevet

AbsoluttSpill får min stemme. Godt utvalg, gode priser og rask levering. Har aldri treng å kontakte kundeservice hos butikken, så jeg skal ikke si noe om den.

Skrevet

Her til lands er absoluttspill.no min favoritt. Kundeservice og levering til terningkast 6. Men kjøper også spill fra utlandet, og der er VGP outstanding :thumbup: Gode priser og leveringstid ned mot 4 dager er meget bra.

Skrevet

legger de slikkepinner i pakkene? :wow:

Uansett er det 2 av mine favoritter som leder nå, så det er godt å se det er fornuft i folket! :) Vanskelig å velge, ettersom jeg bruker absolutt, VGP og Play-asia til omtrent alle spill kjøp, og er like glad i alle 3! :)

Skrevet

Absoluttspill helt klart. Billig, raskt og god service.

CDon har jeg aldri prøvd, fordi det er mye dyrere enn andre steder.

Gamezone svindlet meg for 300 kr, så de bruker jeg heller aldri mer.

Skrevet

Som skrevet i tidligere poster. Har bestandig brukt dvdhuset.no og vært storfornøyd med det. Bestiller stort sett spill samtidig som film da.

Har et unntakstilfelde der det tok litt tid før jeg fikk beskjed om at spill ikke lenger var tilgjengelig (ca en uke).

Ellers er leveringen aldri vært et problem :) Prisene er også gode..

Skrevet

Absoluttspill.no får min stemme uten diskusjon! Vannvittig raske, både for launch titler og spill ellers. Kjempegode priser og ett veldig godt utvalg, også. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...