oKsidus Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Har farta litt rundt å lasta ned diverse drivere til PC-en før idag. men nå har den begynt å restarta seg uten grunn, å jeg får bluescreen.. når jeg søker etter løsning, kommer dette opp: Problem Caused By: Realtek 8101/8168/8169 PCI/PCIe Adapter Driver (RTLH86.SYS) Det er tydeligvis en driver eller noe som ødelegger. Hvordan kan jeg få fiksa/fjerna den? eller finne ut om jeg har den i det hele tatt?
sn0dig Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Start opp i sikkerhetsmodus (vanligvis F8 under oppstart) og fjern den fra kontrollpanelet. Hvis det er den nyeste driveren så går du til realtek sine sider og ser om du finner noen eldre drivere.
oKsidus Skrevet 4. november 2007 Forfatter Skrevet 4. november 2007 har prøvd, men tror jeg trenger den nyeste for å spille team fortress2 Flere alternativer ?
L O G I M A N Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Skaffe deg et annet nettverkskort som ikke har realtek chipset.
oKsidus Skrevet 5. november 2007 Forfatter Skrevet 5. november 2007 Har sett bedre svar en dette... Realtek driveren ser ut til å være en lyd driver, vet ikke helt. Er ikke sikkert det er bare den som er årsaken heller? PC-en funka helt fint helt til jeg lasta ned litt nye drivere etc.
Fritz0r Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 sjekk med Realtek sine sider, se om du kanskje finner noen beta driver, eller snus på forumet for en work-around.
Mortis360 Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 (endret) Selv har jeg funnet ut at dette er driveren til nettverkskortet, det står (ndis.sys) på denne bluescreenen (erfart selv) som helt klart er nettverksproblemer. Jeg oppdaterte driver og ble kvitt problemet. ~ Mortis360 Endret 19. november 2007 av Mortis360
Robin B Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 Samme her, fikk stadig vekk bluescreen men det forsvant etter at jeg oppdaterte til siste driver.
Dernel Skrevet 19. november 2007 Skrevet 19. november 2007 *sjekk min avatar* Hadde akkurat samme problemet som du, feil med lydkortdrivere, bluescreen og restart. fikk ikke starta igjen og nå er den hos Elkjøp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå