Gå til innhold

Gi meg navnet på din beste MP3


Milla

Anbefalte innlegg

Skal laste ned litt musikk, men er helt blank.

 

Kan dere gi meg artist/tittel til EN sang hver?

 

Det må være en som er representativ for deg, kanskje den beste låten du vet om. Altså den ene du vil fremheve av alt du liker :smile:

 

Jeg samler materialet, laster ned, lytter og rangerer alt etter eget øre og smak. Til slutt kan jeg legge ut en konklusjon....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg anbefaler på det varmeste å sjekke ut SHPONGLE!!

Jeg liker faktisk alt jeg har hørt av dem (det ser du på signaturen min), men du kan jo starte med "dorset perception"...

 

Jeg har en allsidig og kresen musikksmak, så jeg synes Shpongle får frem det beste fra det meste!

HAPPY LISTENING!! :wink:

Lenke til kommentar

"Rammstein - Du Hast" er meget bra. (Finnes på blant annet TheMatrix-soundtracket...)

Denne låta har endra meg & livet mitt på måter som jeg ikke hadde trodd var mulig. Den har fått meg til å totalt slutte å høre på listepop, blant anna...

Er også en mye gladere og snillere person enn før...

Denne låta har redda meg fra selvmord og shit... Absolutt å anbefale!!

(God låt. Ikke den beste. Bare et godt utgangspunkt.)

Lenke til kommentar

Milla skrev. Det må være en som er representativ for deg.

 

Kult spørsmål egentlig. Hva er den beste sangen du vet om?

 

Er dessverre umulig å svare på, men her er den sangen jeg hører mest på akkurat nå http://hjem.sol.no/hqonline/Lambretta.class Husk å forandre navnet til .mp3 og... husk å kjøpe plata om du liker sangen. Digger Lambretta. De har også en stein kul cover låt fra gode gamle Cheap Trick som heter Dream Police, mega bra den også. Har alle platene selvfølgelig.

 

Skal du søke etter en spesiell sang bruker du Kazaa (www.kazaa.com). Om du kun skal scane i gjennom en hel del mp3'er uten å vite hva du leter etter, bruker du direct connect. (www.neo-modus.com)

 

Ja... litt leecher i dag.

 

Fg4a for ever!

 

Rune

Lenke til kommentar

Hei Milla!

 

Vel,når det gjelder mp3 filer på nettet som eg liker og som det er lovelig å laste ned liker eg:

 

Op missbruk på den grimme elling.. (husker ikkje url)

Og ein del comandore64 musikk..(får meg til å mimre om dei "gode gamle dager"..Synest det er imopnerande kva ein fekk ut av dei lydkorta som eksisterte på "den tida" :wink:

 

Elles kunne eg tenkt meg å lasta ned dei ni episodene av niveanatt (høre spill fra nrk radio,finnes på nrk.no/upunkt (streaming)..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...