Hagr Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Hei! Når jeg spiller av film på PC-en min ser det ut som det er 16 bits fargekvalitet på bildet. Dette gjelder uansett hvem mediaspiller jeg bruker.. Hva skal jeg gjøre?? Harald
maedox Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Jeg vil anta at du kanskje mener at filmer har litt hakkete overganger mellom farger og synlige firkanter i overgangene? Det er nok antakeligvis bare kvaliteten på video-filen som er dårlig. Gjerlder det forskjellige filmer? Hva prøver du å spille av? - Youtube-filmer eller tilsvarende?
Hagr Skrevet 4. november 2007 Forfatter Skrevet 4. november 2007 Det er selvfølgelig snakk om ordentlig kvalitet her DVD og HD (720p)
bosannes Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Regner med skrivebordsinnstillingene dine står på 32b?
Hagr Skrevet 4. november 2007 Forfatter Skrevet 4. november 2007 Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Det er utrolig irriterende å se på film når det er sånn
maedox Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Da tenker jeg codec-feil(?), men det er ikke min sterke side så jeg er litt usikker. Jeg bruker selv K-Lite codec pack og er veldig godt fornøyd. Da spilles det meste bra (jeg spiller mye .mkv i 720p oppsløsning). Kanskje det finnes løsninger på www.dvdrhelp.com eller www.doom9.org.
L O G I M A N Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Har du enablet vsync på grafikkortets kontrollpanel? Litt viktig om du har LCD.
Hagr Skrevet 6. november 2007 Forfatter Skrevet 6. november 2007 Jeg har aktivert verticalsync i driverene, ja men nå ser det ut som om problemet har løst seg uten at jeg helt skjønner hvordan Men takk for hjelpen uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå