EkanTrike Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 (endret) Sliter med og få spillet Gothic 3 til å gå rent. Og jeg ville jo tro at PC-en min skulle takle dette: P4 3.0ghz Sapphire ATI X1950PRO 512mb AGP 4 stk 1024mb OCZ Platinum 2-3-2-5 ram brikker Har fjernet "page file" slik at jeg kun bruker rammen og ikke noe swap file opplegg. Hva skal jeg gjøre for at spillet skal gå rent? Noen options jeg må fikse på? Endret 4. november 2007 av EkanTrike
Saetre Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Kanskje ikke, spillet er så dprlig programmert at det skummelt.
Triggers Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Prøv å skru ned på noen settings, Gothic 3 er elendig optimisert >.<
EkanTrike Skrevet 4. november 2007 Forfatter Skrevet 4. november 2007 Har en stygg anelse over at spillet er dårligt programert og optimisert. Akkuratt som Two Worlds.... Jeg vil spille RPG spill... og jeg er dritt lei Oblivion, spillet er bra men det er ting som er direkte dritt med det spillet også som at f.eks verden går opp i level på lik linje som deg, slikt at du ikke kan gå rundt og jobbe deg opp til "gud" status...
Selvin Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Har en stygg anelse over at spillet er dårligt programert og optimisert. Akkuratt som Two Worlds.... Jeg vil spille RPG spill... og jeg er dritt lei Oblivion, spillet er bra men det er ting som er direkte dritt med det spillet også som at f.eks verden går opp i level på lik linje som deg, slikt at du ikke kan gå rundt og jobbe deg opp til "gud" status... Du burde prøve OOO moden! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&hl=Oscuros
EkanTrike Skrevet 4. november 2007 Forfatter Skrevet 4. november 2007 Har en stygg anelse over at spillet er dårligt programert og optimisert. Akkuratt som Two Worlds.... Jeg vil spille RPG spill... og jeg er dritt lei Oblivion, spillet er bra men det er ting som er direkte dritt med det spillet også som at f.eks verden går opp i level på lik linje som deg, slikt at du ikke kan gå rundt og jobbe deg opp til "gud" status... Du burde prøve OOO moden! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&hl=Oscuros Å se her ja. Den der så ut som noe for meg. Men har bare Obivion på 360en... Så ser ut til at jeg må skaffe meg dette for PC...
Selvin Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Nei da var det verre! Du finner det sikkert billig til PC
Newman Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Gothic 3 er dårlig programert og optimalisert, selv med min E6750@3gz, 2gb ram og 8800GTS 640 så hakker dette makkverket av et spill.
Skogslik Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Gankse trist egentli. Det virker som et bra spill ellers
KayAU Skrevet 4. november 2007 Skrevet 4. november 2007 Spelet er svært bra, men eg har enno ikkje høyt om nokon som har klart å køyre det utan hakking. Der finst nokon triks for å få det til å yte betre, men ikkje vent mirakel. For min del klarte eg å venne meg til det, og hadde meir moro med det enn nokon av dei andre RPGane som har komt etter Gothic 2. Kay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå