exmx Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Hei! Har nettopp kjøpt meg en Mac å har fått innstallert WoW på den. Alt fungerer som det skal, bortsett fra addons. Har lagt dem inn i Interface/Addons akkurat som jeg har på PC-en min. Men ingen ting fungerer. Får heller ikke opp den Addon-knappen der jeg velger character. What to do? Takk på forhånd.
World Of Warcraft Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Hei! Har nettopp kjøpt meg en Mac å har fått innstallert WoW på den. Alt fungerer som det skal, bortsett fra addons. Har lagt dem inn i Interface/Addons akkurat som jeg har på PC-en min. Men ingen ting fungerer. Får heller ikke opp den Addon-knappen der jeg velger character. What to do? Takk på forhånd. Har hatt det problemet et par ganger, etter at jeg har reinstallert spillet og kopiert addons mappa fra forje installen inn. Det du kan gjøre er å laste ned alle (hvertfall et par) av addonsene og legge de inn en etter en. Husk å fjerne de gamle. Aner ikke hvorfor det er sånn, ganske merklig i grunn.
elf_man Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Hei! Har nettopp kjøpt meg en Mac å har fått innstallert WoW på den. Alt fungerer som det skal, bortsett fra addons. Har lagt dem inn i Interface/Addons akkurat som jeg har på PC-en min. Men ingen ting fungerer. Får heller ikke opp den Addon-knappen der jeg velger character. What to do? Takk på forhånd. Du kan prøve å slette WTF-folderen. Dette vil i praksis nullstille WoW tilbake til 'default'. Skal egentlig ikke være behov for å laste ned selve addons på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå