Bloody Mess Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 (endret) Ok, nå har jeg fått den feilmeldingen i 5 dager, kjøpte Episode Two og TF2, men jeg får ikke lastet dem ned fordi "the steam servers are currently too busy to handle your request." Prøvd å logge meg ut av Steam og inn igjen. Prøvd å installere Steam på nytt. Prøvd å lage konto på forumet over på steampowered.com, men jeg får ikke tilgang til å lage en tråd, så jeg får ikke spurt etter hjelp der. Får bare lest rundt der. Står ikke noe nyttig på support-sidene hos steampowered.com. Noen tips? Endret 2. november 2007 av Bloody Mess
Jooakim Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Steam Error: Servers are currently too busy:no. :-)
Kenneth Solfjeld Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Har dessverre ingen tips. Jeg får også den meldingen.
AiKi Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Laste ned på tider som er typiske for liten trafikk på nettet på verdensbasis er lurt, jeg har slitt med samme meldingen, men det fungerer gjerne bedre å laste ned i arbeidstiden enn på kvelden og natten, hvor brukere fra USA belaster det meste en del.
Bloody Mess Skrevet 5. november 2007 Forfatter Skrevet 5. november 2007 Steam Error: Servers are currently too busy:no. :-) Jeg sa i posten min at det ikke var noe nyttig å lese der, så hvorfor henviser du meg dit? Har dessverre ingen tips. Jeg får også den meldingen. Hvor lenge har du hatt problemet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå