MittParadoX Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Her er det jeg har laget så langt: Men jeg er ikke fornøyd, er lissom noe som mangler og kreativiteten forsvant lissom litt noen som har noen forslag til hva jeg kan forbedre? Presten min btw
v-gard Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Synes den var råstilig^^ Hvis jeg skal tenke på noe så må det være en litt enklere bg og font som er lettere å lese.
SprEA Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Enig, skriften var litt vanskelig å lese. Ellers syntes jeg det var skikkelig stilig
wise™ Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Ikke for å virke som en idiot, det var flott laget, men skal guilden din virkelig hete <United Norwegian Force>?
MittParadoX Skrevet 3. november 2007 Forfatter Skrevet 3. november 2007 Ikke for å virke som en idiot, det var flott laget, men skal guilden din virkelig hete <United Norwegian Force>? er ikke guilden min xD men skal joine den snart. hehe. en veldig casual guild, noe som passer meg midt i blinken. venter bare på at karakteren min skal få flytta server. noe jeg har venta på en dag nå :S Har gjort noen små endringer:
Romis Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Emulator server elns? Anyway likte den nye logoen mye bedre. Keep working on it! - Romis
Lycantrophe Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Dere vil kanskje ikke brette "United Norwegian Force" utover slik. Prøv med UNF eller noe istedet.
World Of Warcraft Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Skal det være en logo? Trenger sikkert ikke være så stor da.
Vaenas Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 Skal det være en logo?Trenger sikkert ikke være så stor da. alle logoer skal lages store for å få best kvalitet når man ja kutter den ned forminsker den eller hva det en nå hetter. fin logo den og støtter det noen her sa om <UNF>
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå