SniKaZ Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Jeg trenger noen klatre maps til CS 1.6 finnt om noen kunne postet noen linker til sider du kan laste ned dette på. Jeg var på noen sider der jeg kunne søke, da søkte jeg på KZ, for det er vell det som er forkortelsen?? Håper noen vet om noen brae KZ maps
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Http://www.Fpsbanana.com Fin side - med masse maps, skins osv.
Mr. Fiskum Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Kz er digg, jeg har bare prøvd det noen ganger da, så jeg vet ikke hvilke maps som er bra..
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Aldri prøvd jeg... Er det på en måte at man skal bunnyjumpe..? /Digger å Bunny jumpe/ Eller er det der man kan bruke savespot osv..?
Mr. Fiskum Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Ikke mye bunnyjump nei, men du må mange ganger strafe når du hopper. Du skal save med checkpoint eller no sånt, lenge siden jeg har spillt.
SniKaZ Skrevet 2. november 2007 Forfatter Skrevet 2. november 2007 Er utrloig artig, ble bare ganske usikker når det jeg ikke fannt noe på KZ, takk for svar så fort:D
Jooakim Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 kreedz.com"No downloads yet, please check back soon" ;o Her (nederst) finner du kz-pakker.
SniKaZ Skrevet 3. november 2007 Forfatter Skrevet 3. november 2007 (endret) kreedz.com"No downloads yet, please check back soon" ;o Her (nederst) finner du kz-pakker. Http://www.Fpsbanana.com Jeg brukte den siden jeg:), fannt enn masse map der. Men takk for svarene da:) Endret 3. november 2007 av SniKaZ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå