Gå til innhold

Diverse problemer rundt Idol


Anbefalte innlegg

God aften.

 

Jeg befinner meg for øyeblikket foran TV'en sammen med mor og far mens vi spiser iskrem med nonstop i.

For øvrig meget godt, men det var ikke poenget. Fordi jeg for øyeblikket ikke har noe bedre å finne på ser jeg Idol på TV, og jeg kan ikke la være å bli alvorlig oppsatt av alt skrytet Linnea får av dommerne.

 

Greit nok at hu kanskje har sjarm, blablablabla, men fy faen for en rusten stemme.

Når hun ødela Yellow (Coldplay) rant begeret over for min del.

Mens Linda (som har en stemme med litt trøkk i og tør å satse) får kjeft for ditten og datten.

 

Hvis ikke Kim Rune får noe positivt er det over og ut.

 

Nei, jeg er glad jeg ikke har greie på musikk. Særhetens glade dager.

 

Men uansett:

Hva tenker dere om idol i år? Er det de merkeligste og særeste som vinner eller de tøffeste og flinkeste?

Blir du sint av å se idol? Selv blir jeg utrolig flau av å se på, vet ikke hvorfor. Er det sånn for alle?

 

Hvis noen oppfatter denne tråden som aggressiv kan jeg allerede nå forklare at jeg er i godt humør, bare nyskjerrig og lei av kjedelig idol, som snart kanskje er på tide å legge på hylla. Er det femte eller sjette sesongen nå, forresten?

 

Diskuter litt da. Plz.

Fredrik :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Jeg følger ikke så altfor mye med Idol, men har sett litt når det ikke er så mye annet å se på. Men det du sier om Linnea er helt sant. Mer råtten artist skal man lete lenge etter. Hun kan ikke synge, men dommerne skryter henne opp i skyene. Håper hun kommer seg til helvette ut derfra.

 

 

Uansett, Idol er noe dritt som for min del kan slutte å sendes.

Lenke til kommentar
Tittelen er så tragisk, hvor mange som vinner bli engang en stjerne?

Kjartan Salvesen, Jorun Stiansen, osv. Jeg kan nevne i fleng. De suger bigtime.

Sandra Lyng Haugen og Tone Damli Aaberge er også eksempler på middelmådige idol-kjendiser som ikke er verdt en femmer, men som kanskje har litt skjarm på TV.

 

Nei fytti grisen, takke meg til Kurt Nilsen og Alejandro Fuentes. Spesielt førstnevnte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...