christianb Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 (endret) Hei Vi holder på å prøve å starte en brettspillklubb i Bergen. Det blir spilling hver onsdag på et kulturhus i sentrum. Men for å få det til, trenger vi medlemmer Noen her som vil bli med? Vi må ta medlemsavgift for å dekke husleia. Jo flere som blir med, jo mindre blir det å betale for hver enkelt. Regner med at det blir 20-30 kroner per kveld. Endret 2. november 2007 av christianb
christianb Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Skrevet 25. januar 2008 (endret) Bergen brettspillklubb er nå i gang. Det er en klubb hvor man kan komme og spille hva som helst av brett- og kortspill. Ingen erfaring er nødvendig. Vi spiller foreløpig onsdager fra 17 til 22 på Vitalitetsenteret, men vil senere flytte til Nordnes bydelshus. Medlemsavgiftene er 50,- kr per år for dem som er under 26 år, og 300,- per halvår for dem som er over. Men det koster ingenting å komme og prøve første gang! Her er hjemmeside: http://www.spillby.com/bergen Endret 25. januar 2008 av christianb
christianb Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Skrevet 24. februar 2008 Fra og med denne uka så flytter klubben til Nordnes bydelshus. Vi har kursrommet i andre etasje.
Enceladus Skrevet 24. februar 2008 Skrevet 24. februar 2008 Hehe Hoppsann Christian! Jeg kommer som vanlig regner jeg med på Onsdag! Om jeg da finner frem til det nye rommet på Nordnes Eivind Meld dere på folkens det er kjempegøy med brettspill, minst like artig som dataspill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå