Gå til innhold

Bra slåss spill til Xbox 360?


Shamru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dead or alive 4

og virtua fighter

dead or alive får du for 199 kroner og grafikken og spilelt er veldig bra :D personlig syns jeg det er mye kulere en tekken.

 

 

Har sett litt på dette spiller, ser ganske kult ut.. Men venner sier det ikke er noe spessielt bra.. Har du DoA 4 selv? eller, prøvd det da.. :)

Endret av Shamru
Lenke til kommentar
dead or alive får du for 199 kroner og grafikken og spilelt er veldig bra :D personlig syns jeg det er mye kulere en tekken.

 

Støtter denne. Det jeg synes skiller DOA fra Tekken, er hastigheten på slåssinga. Tekken er treigere, uten at det alltid teller negativt (Bedre for taktisk slåssing). Selv liker jeg at slåssespill er litt mer fast-paced (som DOA) da en lettere får kamp-følelsen.

 

Ellers vil jeg si Soul Calibur 2 er et fint spill.

Lenke til kommentar
dead or alive får du for 199 kroner og grafikken og spilelt er veldig bra :D personlig syns jeg det er mye kulere en tekken.

 

Støtter denne. Det jeg synes skiller DOA fra Tekken, er hastigheten på slåssinga. Tekken er treigere, uten at det alltid teller negativt (Bedre for taktisk slåssing). Selv liker jeg at slåssespill er litt mer fast-paced (som DOA) da en lettere får kamp-følelsen.

 

Ellers vil jeg si Soul Calibur 2 er et fint spill.

 

 

Tror jeg tar meg en tur etter jobben og kjøper DOA jeg :):)

Lenke til kommentar

Vel jeg har spillt masse Doa og masse tekken, mitt syn på saken er att DOA er lettere å spille men vanskeligere å mestre en tekken, de maskin styrte motstanderene er også langt langt hardere på DOA en på tekken, personlig syns jeg DOA4 er langt bedre en virtua fighter. figurerene ser tøffere ut, råere triks og langt høyere speed. DOA 4 koster vel 199 kroner på elkjøp anbefaler og kjøpe, spillet er også kjempe morro og spille med venner:)

Endret av neoman
Lenke til kommentar
Vel jeg har spillt masse Doa og masse tekken, mitt syn på saken er att DOA er lettere å spille men vanskeligere å mestre en tekken, de maskin styrte motstanderene er også langt langt hardere på DOA en på tekken, personlig syns jeg DOA4 er langt bedre en virtua fighter. figurerene ser tøffere ut, råere triks og langt høyere speed. DOA 4 koster vel 199 kroner på elkjøp anbefaler og kjøpe, spillet er også kjempe morro og spille med venner:)

 

 

Jeg var i byen, der anbefalte de virtua fighter, og jeg kjøpte det, selvom jeg spurte spessielt etter doa 4. Men de hadde det ikke :/

 

Må innrømme at forløpig skuffer virtua fighter litt. Men dette kan jo være at jeg ikke mestrer "spesielle" triks enda da.

Men må si at det er litt bedere en tekken! :) Takker for svar alle sammen!

 

Shamru

Lenke til kommentar

Angående virtua fighter: det tar litt tid å komme inn i, men har et veldig dypt og bra fighting-system. Man belønnes for å lære seg spillet, "buttonmashing" funker derimot ikke like bra. :)

 

Online-komponenten skal visstnok også være ganske bra, til forskjell fra f.eks DoA4 som var et lag-helvete.

 

Disclaimer: jeg har bare spilt litt sp VF5 foreløpig, men er litt kjent med serien fra ps2.

Endret av thomanil
Lenke til kommentar

spilte selv gjennom demoen til VF5

men veit ikk no om online spilling :p

 

laster ned DOA demoen nå, får se,

er selv en hardcore tekken fan og må spille next-gen fighter spill :p

 

Noen her skrev at DOA er et raskt spill noe som da også lyder bra, men jeg likte

VF5 demoen, var ganske så annerledes fra tekken men jeg følte at jeg greide å komme inn i dette "non button masher friendly" måten å slåss på :)

Endret av Red_Sun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...