Fritz0r Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 (endret) Toyota slapp løs på SEMA sin 10'ende generasjon med Corolla (ofte kalt Trueno og Levin i Japan). Denne gangen er det samme model som skal selges i hele verden, i 5 utgaver: standard, LE, XLE, S, og XRS. Det blir primært 2 motor valg: 1.8L fire sylindra med dual-VVT-i og 132 HP & 162 ft-lbs. m. torque. XRS modellen får en 2.4L m. 154 HP og 162 ft-lbs. m. torque. 2.4L utgavene kan velge mellom 5 stegs manuell eller auto kasse Bilen er tilgjengelig omkring februar 2008 **Oppdatering: Toyota avduket nå på SEMA en Corolla S3, Fullt styling kit, 20" felger, kompressor 2.4L med ekstra Intercooler i grillen, bedøm selv: Toyota Corolla 2009 Toyota Corolla S3 2009 Kilde, press release og flere bilder: http://www.thetorquereport.com/2007/10/200...a_unveiled.html **Kilde for S3 info: http://carscoop.blogspot.com/2007/11/sema-...s3-concept.html Endret 1. november 2007 av Fritz0r
tunam85 Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Veldig fin frontparti,samme som camry.Men bak er ikke så fin.
PC^2020 Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Veldig fin frontparti,samme som camry.Men bak er ikke så fin. Enig, den så ganske kjip ut innvendig og.. Er det bare 3 gir på automaten eller? Lattis..
Fritz0r Skrevet 1. november 2007 Forfatter Skrevet 1. november 2007 2.4L får 5 gir, manuell eller autokasse.
Rebel-Rider Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 Ikke noen nyhet dette akkurat, 10 generasjonen er lansert for lenge siden her i landet. Noen forsjeller på motorvalg og styling mellom den europeiske og amerikanske utgaven men ellers helt lik.
PC^2020 Skrevet 1. november 2007 Skrevet 1. november 2007 3 gir?Har du aldri kjørt auto før? Jo, men sist gang jeg kjørte 3-trinnsautomat var vel en bil fra 80-tallet.. Står jo 3 ved siden av D.. kan jo vare at det bare er 3 trinn, det virker jo litt vel gammeldags..
Lefse Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Det at det står 3, L og S etter D, er posisjoner for å låse girkassa i 1.,2. eller 3. gir.
PC^2020 Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Det at det står 3, L og S etter D, er posisjoner for å låse girkassa i 1.,2. eller 3. gir. Ok, så det er en 4-trinns? Men er ikke det litt labert i "2009", V.A.G har jo fek.s 7-trinns trinnløs girkasse..? Hva er denne toyotakassa i forhold til denne..? Er den rask og smidig eller er den treig og humpere?
Fritz0r Skrevet 2. november 2007 Forfatter Skrevet 2. november 2007 (endret) denne bilen har fremdeles 5 trinns manuel, eller auto kasse. Dette er ingen AMG, den er på INGEN måte bygd for og klare 360 kilometer, dessuten så er maks grensa i Norge fremdeles 110 KM/h, da holder 5 trinn mer en nok. Endret 2. november 2007 av Fritz0r
rublings Skrevet 2. november 2007 Skrevet 2. november 2007 Det at det står 3, L og S etter D, er posisjoner for å låse girkassa i 1.,2. eller 3. gir. Ok, så det er en 4-trinns? Men er ikke det litt labert i "2009", V.A.G har jo fek.s 7-trinns trinnløs girkasse..? Hva er denne toyotakassa i forhold til denne..? Er den rask og smidig eller er den treig og humpere? Kan godt være den er 6-trinns, bare at den kan låses i 1.,2. eller 3. gir. Veldig praktisk når du skal bremse på giren f.eks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå