Gå til innhold

Black Hawk Down, problemer med Razer Copperhead


Anbefalte innlegg

Hei.

 

JA jeg vet dette er et steinalderspill, men jeg finner det underholdene allikevel.

 

Jeg har akkurat kjøpt meg en Razer Copperhead mus med noen programerbare knapper. Forsøker å tilordne disse ekstra knappene noen av funksjonene i spillet som feks. å lene seg til sidene osv, men dette fungerer ikke når jeg tester i spillet. Det eneste jeg klarer å endre under spillingen er vel bare dpi. Noen som vet hvorfor dette ikke fungerer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kremt, er spillet såpass utdatert at det ikke er noen her som spiller det lengre, evt husker tilbake til da de spillte det? :blush:

 

Er det andre spill som ligner på dette som kanskje er litt nyere som man kan prøve seg på? Har ikke allverdens maskinkapasitet heller. Hva med disse battlefield spillene, er det nøyaktig det samme som BHD?

Lenke til kommentar

Jeg lastet ned noen nye drivere til musa, MEN :blush: ....jeg er helt grønn på dette her, så etter jeg hadde lastet ned driverene så fant jeg ikke ut hvordan jeg installerte disse....De la seg i en mappe og jeg forsøkte å klikke på install....men det skjedde ikke noe som helst?? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...