Gå til innhold

2 player rollespill (XBOX360)


RuNNerZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Too Human kommer neste år tror jeg. Det skal visst ha 4 player co-op. Det er litt sånn hack'n'slash-eventyr-rollespill.

 

Kameo har co-op tror jeg. Men det er mer eventyrspill enn rollespill, men fortsatt et bra spill som er billig nå.

 

Kameo, mener å huske at det hadde litt kjipt system for dette. Etterhvert som man spilte så ville enkelte brett bli låst opp for coop spill slik at man kunne gå tilbake og spille de brettene med en kompis.

Lenke til kommentar

Co-op rollespill...hmmm...

 

 

Fallout : Brotherhood of steel til Xbox (ikke 360) skal ha co-op muligheter, jeg og en venn runda spillet! (Dette er ikke noe likt brotherhood of steel til data)

 

Vet ikke om disse to kan kalles rollespill, men de er i alle fall Co-oP oppgrader fyrn din spill:

 

Ringenes herre : Atter en konge, Hunter the reckoning..

 

 

 

Disse er alle til Xbox (ikke 360) vet ikke om de er kompatible med 360

Lenke til kommentar
Eternal Sonata er 3-player, men det er litt "sært" :)

 

Ellers har det nok ikke blitt lansert noe spill til 360 som du beskriver enda. Dersom du ikke har spillt Baldurs Gate spillene til Xbox så tror jeg kanskje de virker på 360en.

 

Mener du å si at det går an å spille Eternal Sonata, CoOp med 3 spillere på samme konsoll?? MUST BUY NOW!!

Lenke til kommentar

Eneste co-op som er på Eternal Sonata er at man kan styre hver sin figur under kampene. Når man løper fra sted til sted for å utforske så er det bare en som kan styre. Så å kalle det for co-op i normal forstand er å trekke det fryktelig langt.

 

Når det er sagt så er Eternal Sonata et fantastisk bra spill, men det krever at man kan leve seg inn i historien og ikke har noe i mot tildels mange og lange cut-scener.

 

Arlendius

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...