Gå til innhold

noen som har noen live arcade spill å ambefale?

RAD1V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Cloning Clyde likte jeg veldig godt.

Turtles ble kjøpt som en liten nostalgi tripp og var ok, men ikke så bra som jeg husket.

Double Dragon skuffet stort. Det var langt i fra så kult som jeg husket.

Jeg har bare spilt demoen et par ganger, men Puzzle Quest var veldig morsomt selv om 1200poeng er litt mye for et Xbox Live Arcade spill.

Catan er også et spill jeg kan anbefale.

Skrevet

Sett i forhold til hva Puzzle Quest koster på PSP så syntes jeg ikke att 1200 MS points er for mye for ett fullverdig spill. Faktiskt ett utrolig bra spill til en billig penge.

Prince Of Persia og Castlewania er to bra arcade titler.

Skrevet

Joda jeg kan godt forstå at Puzzle Quest er verd 1200poeng (rundt 100kr) og det er nok et spill jeg kommer til å kjøpe etterhvert. Men uten å kanskje kunne dokumentere det så føler jeg at 800poeng for et spill nærmest er blitt den vanlige prisen. Det er ikke så mange spill på XBLA jeg kunne tenkt meg å betale mer enn 400poeng for og derfor ble jeg nok litt ekstra overasket over at Puzzle Quest kostet 1200poeng.

Skrevet

Synes det er helt greit å betale 800 poeng for helt nye spill. 400 poeng er jo (for det meste) forbeholdt retro-spill og er også greit. Er enig i at 1200 poeng i utgangspunktet er litt mye, men Puzzle Quest er vel verdt det. Er sikkert 35-40 timer med spilling for å komme seg gjennom det (inkl. side-quests, rune-hunting, forging, spell-research og mount training). I tillegg kommer jo spilling av de andre karakter-klassene samt multiplayer. Anbefales m.a.o. på det aller sterkeste. :)

Skrevet (endret)
Det er ikke så mange spill på XBLA jeg kunne tenkt meg å betale mer enn 400poeng for og derfor ble jeg nok litt ekstra overasket over at Puzzle Quest kostet 1200poeng.

Joda, prisen skiller seg ut, men samtidig er det veldig mange timers moro i forhold til de fleste andre spill på XBLA. Husk også at DS/PSP-utgavene av det samme spillet er langt dyrere.

Er ellers enig med deg i at man har blitt vant til priser på hhv 400 og 800 points. 800 for litt 'ordentlige' spill og 400 for arcade-klassikere som er gøy en halvtime.

Endret av Nonsens

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...