Ihasabucket Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 *IKKE LINK TIL SLIKE NEDLASTNINGER* Hørte at masse folk ahdde lastet ned dette så hadde de fått keyloggere, eller trjoaner på PC-en sin ikke link til noen sider eller sånt.. men jeg lurer bare på en ting... Finnes det virkelig noen ordentlige gamecardgeneratore? er det mulig? det lages jo tonnevis av cd-key generatore for alt slags mulige ting... Håper ingen kommer med dumme kommentarer slik at tråden blir fjernet om jeg ikke har lov å lage emner om dette venligst steng tråden..
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 (endret) En cd-key generator funker vel ikke på multiplayerspill. Så den funker på en annen måte, altså nei det finnes ikke en slik. Og nei, tror ikke denne tråden er helt grei her på forumet. Endret 29. oktober 2007 av Slettet-p4PIYwb6
Ihasabucket Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Skrevet 29. oktober 2007 men er det så kompisert da? hvis jeg setter 20 gamecard ved siden av hverandre må det da være en viss likhet?
John Keats Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 men er det så kompisert da? hvis jeg setter 20 gamecard ved siden av hverandre må det da være en viss likhet? Tenker det er totalt random hva tallet på dem er.
Ihasabucket Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Skrevet 29. oktober 2007 tja. javel da.. nå ble jeg lei meg.. har så lyst til å spille. men har noe viktig om 15 dager så jeg gidder ikke kjøpe gamecard.. er det noen gratis spilletidgreier oppe fra blizzard? har burkt den til tbc.. er det non til lich king nå? 10 dager?
John Keats Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 (endret) tja. javel da.. nå ble jeg lei meg.. har så lyst til å spille. men har noe viktig om 15 dager så jeg gidder ikke kjøpe gamecard.. er det noen gratis spilletidgreier oppe fra blizzard? har burkt den til tbc.. er det non til lich king nå? 10 dager? Så siden du ikke gidder betale så vil du ha tak i en generator? FY og hva tror du selv anngående 10 dager trial til wrath of the lich king da? rofl Endret 29. oktober 2007 av Smeagoldfish
Skarstard Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Du må nok betale, ja. Brute force på en kode med 25 tall og bokstaver? Vi sees om noen tusen år. Endret 29. oktober 2007 av Skarstad
Ihasabucket Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Skrevet 29. oktober 2007 HELVETE JEG VIL spille!!!!!!!!!! faen skulle ikke logget på for å sjekke "hva som skjer" 2 dager siden... hadde bestemt meg selv å holde meg unna til juleferien!
Alastor Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Trådstarter har fått svar på spørsmålet sitt, så tråden stenges.
Anbefalte innlegg