Gå til innhold

World of warcraft game-card generator

Anbefalte innlegg

Skrevet

*IKKE LINK TIL SLIKE NEDLASTNINGER*

Hørte at masse folk ahdde lastet ned dette så hadde de fått keyloggere, eller trjoaner på PC-en sin :p

ikke link til noen sider eller sånt.. men jeg lurer bare på en ting...

Finnes det virkelig noen ordentlige gamecardgeneratore? er det mulig? det lages jo tonnevis av cd-key generatore for alt slags mulige ting...

Håper ingen kommer med dumme kommentarer slik at tråden blir fjernet :dontgetit:

om jeg ikke har lov å lage emner om dette venligst steng tråden..

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet (endret)

En cd-key generator funker vel ikke på multiplayerspill. Så den funker på en annen måte, altså nei det finnes ikke en slik.

Og nei, tror ikke denne tråden er helt grei her på forumet.

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

tja. javel da.. nå ble jeg lei meg.. har så lyst til å spille. men har noe viktig om 15 dager så jeg gidder ikke kjøpe gamecard.. er det noen gratis spilletidgreier oppe fra blizzard? har burkt den til tbc.. er det non til lich king nå? 10 dager?

Skrevet (endret)
tja. javel da.. nå ble jeg lei meg.. har så lyst til å spille. men har noe viktig om 15 dager så jeg gidder ikke kjøpe gamecard.. er det noen gratis spilletidgreier oppe fra blizzard? har burkt den til tbc.. er det non til lich king nå? 10 dager?

Så siden du ikke gidder betale så vil du ha tak i en generator? FY

og hva tror du selv anngående 10 dager trial til wrath of the lich king da? rofl

Endret av Smeagoldfish
Skrevet

HELVETE JEG VIL spille!!!!!!!!!!

faen skulle ikke logget på for å sjekke "hva som skjer" 2 dager siden... hadde bestemt meg selv å holde meg unna til juleferien!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...