Gå til innhold

Hva syns dere om NFS HotPursuit2?


Tomzern

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må si at jeg ble rimelig skuffet første gang jeg spilte spillet. Jeg hadde lest at det ikke skulle være så bra som på PS2. Riktignok var det en demo. Men likevel. Bilene var liksom helt umulig å få skikkelig kontroll over, styringen minner om NFS Road Challenge, og den var jo helt elendig. Nei, NFS Porsche er best!

Lenke til kommentar

jeg må si meg enig i at Porsche faktisk er bedre ihvertfall når det gjelder lyden! EA kunne ha gjort en bedre jobb med HP2! Det er kjempekult å spille med ratt og pedaler og sånt da, men jeg også ble litt skuffa over spillet første gang jeg spilte det.. :(

 

tomzern

Lenke til kommentar
Bilene var liksom helt umulig å få skikkelig kontroll over, styringen minner om NFS Road Challenge, og den var jo helt elendig. Nei, NFS Porsche er best!

 

NFS Porsche er bedre, men at bilene i HP2 er helt umulige å få skikkelig kontroll over, kan jeg ikke være helt enig i. Hver bil er meget forskjellig, så du må kjøre alle og bli vant til dem før det "ruller" ordentlig... :)

Lenke til kommentar

Jeg synes bilene er tragisk enkle å kjøre. du må jo rive som e n gal i brekket for å få overstyring. Eneste som skjer er at du understyrer i hver eneste sving. lyden er litt mindre imponerende enn i porsche ja.

I porsche var det litt mer dynamiske kjøreegenskaper på bilene, der overstyrte bilene i et sett, og driftet ut i svingene.

 

Brettene er jo drit kjedelige etter noen timer.

Arti spill? derfinitivt! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...