Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

KVM mellom laptop og stasjonær


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Eg er ikkje heilt sikker på om dette er den rette plasse n å poste dette her, men eg følte at det var mest relevant, når det var snakk om KVM switch.

 

Eg har altså ein laptop og ein stasjonær maskin. Eg vil bruke den samme musa, tastaturet og musikk-anlegget på begge. Eg tenkte også å sette den stasjonære litt vekk i frå pulten min. trykke den inn i et skap, slik eg slepp 'the never-ending" during.

 

Det som er hoved-problemet her, er at laptopen kun støtter VGA, og den stasjonære DVI (Eg kan selfølgelig bruke ein "omformar" slik eg kan bruker VGA på begge, men eg vill helst beholde DVI-egenskapane til den stasjonære).

 

Nokon som har gode forslag til dette?

 

Eg prøver å optimalisere arbeidspulten min på best mulig måte. Om andre har bedre forslag ang. gode løysningar, be sure to tell me.

 

Takk på førehand.

-Eirik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker ikke hvem som fører zepto nå, men har for meg det er netshop? De kan sikkert skaffe. Uansett så er jo zepto et oembasert merke (sikkert basert på compal) og da bør det være mulig å skaffe docking (sjekk for dockingport under og bak pc)

 

Du kan garantert få KVM med både VGA og DVI. Som sagt, sjekk ut avocent. Evt hør med blackbox, de har mye spesialutstyr. Men du må sansyneligvis være forbredt på å måtte betale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...