eikr3 Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Nå nærmer Crysis seg med stormskritt og jeg gleder meg som en liten unge. Men dessverre en dataen min ikke god nok til å kjøre Ultra High, som selvfølgelig hører med når jeg har så store forventninger. Derfor tenkte jeg å gå til innkjøp av en ny data. Derfor lurte jeg på om noen visste om noen gode forslag til dataer jeg kan se på som har specs til dette? Jo billigere jo bedre selvsakt. Trenger ikke skjerm, tastatur, høytalere. Bare en heftig pc. Jeg har Vista Ultimate 32 og 64 Bits fullversjon også. Om det finnes lignende innlegg så henvis gjerne. Håper noen har noen gode forslag Endret 29. oktober 2007 av eikr3
Gjest Arveen Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 q6600 eller lignende 8800gtx/ultra 2-4gb ram Det er vel stort sett det som skal til
eikr3 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Skrevet 29. oktober 2007 q6600 eller lignende8800gtx/ultra 2-4gb ram Det er vel stort sett det som skal til Vet du om noe nettbutikk som selger noe med disse specsene til en god pris?
AvidGamer Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Passer ikke dette bedre i Hardware delen av forumet? Men usanset. Kjøp det dyraste du kan, så er du sikker. Bruk Priseguiden til HW.no for å finne best pris. Endret 29. oktober 2007 av AvidGamer
eikr3 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Skrevet 29. oktober 2007 Passer ikke dette bedre i Hardware delen av forumet? Men usanset. Kjøp det dyraste du kan, så er du sikker. Bruk Priseguiden til HW.no for å finne best pris. takk skal du ha
provolone Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Passer ikke dette bedre i Hardware delen av forumet? Men usanset. Kjøp det dyraste du kan, så er du sikker. Bruk Priseguiden til HW.no for å finne best pris. takk skal du ha https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=783864&hl=
Gjest Arveen Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Passer ikke dette bedre i Hardware delen av forumet? Men usanset. Kjøp det dyraste du kan, så er du sikker. Bruk Priseguiden til HW.no for å finne best pris. takk skal du ha https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=783864&hl= Vell, dette er nok i det minste laget tror jeg nok: Recommended System Requirements OS – Windows XP / Vista Processor – Intel Core 2 DUO @ 2.2GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+ Memory – 2.0 GB RAM GPU – NVIDIA GeForce 8800 GTS/640 or similar Følg det jeg sa. Er nok den kaliberen du må ha får å klare det på very high!
Jext Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 De helt nye GeForce 8800 GT kortene er bedre enn GTS, og nesten like bra som GTX for en mye hyggeligere pris. Men etter å ha lest om en kar som kjørte quad-core CPU, 2x 8800GTX i SLI og 4gb superrask ram som ikke kunne kjøre alt på maks uten fps drop ser jeg nesten ikke vitsen i å oppgradere for dette spillet. Uansett, det er jo bare Far Cry med bedre grafikk.
Fritz0r Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Enig med Zaleeeeeeeek (+/- en E) Dette er MYE bedre, gleder meg til og LANe med dette, customising av alle våpen...sikkle...gleder med til mods for og si det mildt. BTW: ja, har preordra saken :-)
Jext Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Hype train goes AWOOOOOOH! Grafikken er bra dermed er dette spillet best i verden! Endret 29. oktober 2007 av Jext
Fritz0r Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 nei, nei...Graffikken er GENIAL, spillbarheten vet jeg ikke noe om, men med slikt motor, ser jeg for meg noen heftige total konversjoner av spillet i fremtiden, og kanskje mod's basert på andre spill og filmer.
The Ghost Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Enten 8800GT eller HD2900Pro ..... om du skal klokke hadde jeg nok gått for nVidia (65nm <--> 80nm) Men nei Grafikk er ikke alt selv om det veier opp en god god del, selv synes jeg og mange at HL1 ennå er blant de beste og er god underholdning selv den dag idag
Fritz0r Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Skal selv oppgradere, men først etter jul, skal ha AMD's Quad eller triCore, men blir garantert en AMD.
Bebeluv Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Trur folk at de som liker Crysis er bare pågrunn av grafikk? Veit dere åssen gameplayet til Crysis er egentlig? Nanodrakta, de heftige våpene (hvertfall TAC) fysikken, og ikke minst det frie gameplayet.
The Ghost Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Vent til 8900 og 8950 kommer ut Ja vent på alt mulig også er ikke spillet noe innteresangt lenger fordi det er 3år gammalt og alle vet hvordan det ender .....
lavizh Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 De helt nye GeForce 8800 GT kortene er bedre enn GTS, og nesten like bra som GTX for en mye hyggeligere pris. Men etter å ha lest om en kar som kjørte quad-core CPU, 2x 8800GTX i SLI og 4gb superrask ram som ikke kunne kjøre alt på maks uten fps drop ser jeg nesten ikke vitsen i å oppgradere for dette spillet. Uansett, det er jo bare Far Cry med bedre grafikk. Såvidt jeg har fått med meg støtter vel ikke demoen av Crysis SLI?
Jext Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Trur folk at de som liker Crysis er bare pågrunn av grafikk? Veit dere åssen gameplayet til Crysis er egentlig? Nanodrakta, de heftige våpene (hvertfall TAC) fysikken, og ikke minst det frie gameplayet. Jeg synes ikke selve skytingen i Crysis var noe særlig, det føltes liksom ikke som om det du traff faktisk ble truffet. (Finner ingen annen måte å forklare det på.) Nanosuiten ser jeg ikke det helt store med. Dårlig kontrollsystem for å skifte mens du er midt i slagmarken, og uten armor valget så dør du rimelig fort av fiendlig fire. Jeg forstår ikke hvorfor Crysis er så mye mer hypet opp enn f.eks Call of Duty 4, som jeg tror blir et mye artigere spill. Særlig på multiplayer.
Bebeluv Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Hva er gøy med COD 4 i forhold? Kjørtetøy i COD 4? ikke noe i forhold til Crysis. Fysikken? nei der er ting stokk stive, tenker da på trær, hus osv. Våpene i Crysis, med egen modifisering. Grafikken ikke minst. Singleplayer på COD 4 varer ca 6t kanskje på easy, men fortsatt kort. Crysis kan du ha litt mer gøy med selv under singleplayer, kaste fienden gjennom hus, leke med dem med nanosuiten. Nei, dette blir gøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå