Gå til innhold

Er det marked for dual Layer plater 25 pk 8x til kr. 249,- + frakt?


balder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det vil nok fungere med andre merker. Men det kommer an på hvilken brenner du har og det er mye større feilprosent på noe annet enn Verbatim.

Eg har snakket med ein annan som har litt peiling på merker. Verbatim er oppskrytt. De i lever på navnet sitt. I det siste så er det andre fabrikker som produserer dette for Verbatim. Så ikkje stol for mykje på merket.

 

Eg har brukt Verbatim og dei er veldig følsom på min XBOX 360 så eg er ikkje imponert.

Lenke til kommentar
Det vil nok fungere med andre merker. Men det kommer an på hvilken brenner du har og det er mye større feilprosent på noe annet enn Verbatim.

Eg har snakket med ein annan som har litt peiling på merker. Verbatim er oppskrytt. De i lever på navnet sitt. I det siste så er det andre fabrikker som produserer dette for Verbatim. Så ikkje stol for mykje på merket.

 

Eg har brukt Verbatim og dei er veldig følsom på min XBOX 360 så eg er ikkje imponert.

Eg ville ikkje slutta dagsjobben min for denne butikk-idèen din.

Det er, og har alltid vært Mitsubishi som lagar Verbatim platene. Så eg vel å ikkje handle hos deg eg. Har nytta meg av verbatim DL, og kjem ikkje til å endre på dette.

 

Men for all del, lukka til. Gledar meg til å sjekke skattelistene neste år, er sikkert tikka inn eit par mill til deg då.

 

Og forresten, om dei er 8X er forholdsvis irrelevant. Om du brenn med meir enn 2,4X så går skrivehovudet varmt, og spelet blir ikkje brukande.

Endret av Gaz West
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Om du brenn med meir enn 2,4X så går skrivehovudet varmt, og spelet blir ikkje brukande.

Jeg fant ut her om dagen at jeg må brenne på 4x for at spillet skal fungere bra :)

Lenke til kommentar

Eg veit ikkje kva som er grunnen til at dere er negativ(dei som negativ), men dette er fryktelig billigt. Kanskje dere som er negative driver med salg av Verbatimeplater til dobbel pris? Han eg har kontakt med har avtale med forskjellige store butikk kjeder og har til no ikkje fått ein einaste reklamasjon på dette merket, men dette er vanlige dvdplater og cd plater og ikkje dual.

Lenke til kommentar

Det er, og har alltid vært Mitsubishi som lagar Verbatim platene. Så eg vel å ikkje handle hos deg eg. Har nytta meg av verbatim DL, og kjem ikkje til å endre på dette.

 

Men for all del, lukka til. Gledar meg til å sjekke skattelistene neste år, er sikkert tikka inn eit par mill til deg då.

 

Og forresten, om dei er 8X er forholdsvis irrelevant. Om du brenn med meir enn 2,4X så går skrivehovudet varmt, og spelet blir ikkje brukande.

 

verbatim er jo et merkenavn eid av mitsubishi, men de lager jo ikke alle platene på sine fabrikker.

Ritek i taiwan lager en del, moser baer i India har laget 4,7gb i lang tid har også begynt og lage deres double layer og kvaliteten er veldig variabel på dem.

jeg har aldri hatt problemer med og brenne på 8X på double layer både med nec, liteon og benq brennerne mine.

og om double layer til en billig penge, får du jo her idag http://www.dvdink.no/estore/visinnhold.asp...id=1&side=1

Lenke til kommentar

Jepp! Det var der eg kjøpte sist. Der koster det for ein 20 pakkning kr. 349,- + frakt og den foretningsideen min får du 25 pakkning til 249,- + frakt. Derfor ser eg at eg har ein god pris som vil knuse konkurentene. Altså 10 kroner for 1 plate :yes: Dessutan så er platene som eg vil selge printable og da må du opp til 419,- hos DVDINK.

Lenke til kommentar

Hvordan har du tenkt å markedsføre prosjektet ditt da?

Har du registrert foretak for dette?

Er en type billig Dvd plate alt du skal selge?

 

Høres ut som du kan gjøre et godt kjøp, men fra der til å tjene penger på det blir det veldig difust. Om alt gjøres riktig kan man tjene penger på gråstein, så ingenting er umulig og lykkke til!

Lenke til kommentar
Jepp! Det var der eg kjøpte sist. Der koster det for ein 20 pakkning kr. 349,- + frakt og den foretningsideen min får du 25 pakkning til 249,- + frakt. Derfor ser eg at eg har ein god pris som vil knuse konkurentene. Altså 10 kroner for 1 plate :yes: Dessutan så er platene som eg vil selge printable og da må du opp til 419,- hos DVDINK.

 

 

du får ikke tak i verbatim plater så du kan selge dem for 10 kr stykke, har jobbet mange plasser rundt omkring i denne verden. hos dem du handla fra sist får du jo printbare mirror plater som er noe av de beste billig merkene jeg har testa, det er jo omtrent i samme prisgata du haddde tenkt og legge deg i.

men lykke til med dette jeg priser alle som kan komme opp med et alternativ på double layer som ikke koster så mye som idag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...