Gå til innhold

Problemer i skauen - Two Worlds

Anbefalte innlegg

Skrevet

De som spiller Two Worlds skjønner hva jeg mener.

Oppi fjellet, en liten forlatt landsby der innbyggerne ber deg dra fordi tilstedeværelsen din er farlig.

Noen tvil om hva slags landsby jeg snakker om?

Uansett, man får i oppdrag å undersøke hva de er redde for. Er det noen som vet hva som skremmer de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legger dette i en spoiler..

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det er et troll som er et stykke vest for byen, ned en brått skråning i enden av en vei. Det er kun ett troll der, ved siden av et ruinert hus. Etter at du har drept det vil det komme tre troll i landsbyen, så om du vil at folkene skal få leve får du la trollet være i fred. :)
Skrevet

Det er et troll som er et stykke vest for byen, ned en brått skråning i enden av en vei. Det er kun ett troll der, ved siden av et ruinert hus. Etter at du har drept det vil det komme tre troll i landsbyen, så om du vil at folkene skal få leve får du la trollet være i fred. :)

Men hva er best? Å la trollene leve, eller? Hvordan kan man tjene noe på det?

Skrevet (endret)

Du tjener ikke noe uansett, for de ber deg om å gå vekk..

Jeg drepte trollet for jeg trodde jeg skulle bli en helt i landsbyen, men der tok jeg feil ^^ Alle ble brutalt myrdet.
Endret av Bjohansen
Skrevet

Du tjener ikke noe uansett, for de ber deg om å gå vekk..

Jeg drepte trollet for jeg trodde jeg skulle bli en helt i landsbyen, men der tok jeg feil ^^ Alle ble brutalt myrdet.

Og et annet spm: I Cathalon ble jeg bedt om å overtale en kvinne om å la fattige folk få bo i huset hennes. Hvordan overtaler jeg henne?

Jeg har mange spørsmål, jada, men det er tålmodigheten min det skranter på.

• 2 uker senere...
Skrevet

du må gjøre ett annet oppdrag først, snakk med en kvinne som er i området. finne henne får du gjøre selv, det er like i nærheten av han du får oppdraget om å finne maten av.

sjønner ikke hva du skal med detta spillet hvis du har så sabla dårlig tålmodighet, dessuten kan du bare finne ett anna quest. de fleste blir løst etterhvert som du kommer borti dem.

Skrevet
du må gjøre ett annet oppdrag først, snakk med en kvinne som er i området. finne henne får du gjøre selv, det er like i nærheten av han du får oppdraget om å finne maten av.

sjønner ikke hva du skal med detta spillet hvis du har så sabla dårlig tålmodighet, dessuten kan du bare finne ett anna quest. de fleste blir løst etterhvert som du kommer borti dem.

Er ferdig med spillet nå. Thnx anyway.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...