Spirre Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 leste et innlegg der en hadde overklokka ti 4800 se GS til 330/700 (standard 275/550) stabilt, lurte enkelt å greit på om flere kan bekrefte dette, har dette kortet selv og vil gjerne presse det litt extra, det sto i brukerboka at alle golden sample kort skal ha en enhanced instillings knapp, men jeg har den ikke, så jeg har ikke klart å finne ut hva nvidia/gainward har satt enhanced hastighet til og ere noen som vet båndbredda på dette kortet?
zn00ker Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 Installer PowerStrip eller Rivatuner og prøv å klokke der.. Ta 5 MHz av gangen og kjør et par runder med 3DMark eller spill et krevendes spill for å sjekke om det er stabilt.. For mer info om kortet sjekk hjemmesiden til kort produsenten.. Lykke til
rr79 Skrevet 31. januar 2003 Skrevet 31. januar 2003 For å få frem enhanced instillingene må du legge inn et program som var på cd'en som fulgte med kortet. Kortet blir ikke mye overklokket i enhanced mode. Tror kanskje det var noe sånn som 25mhz på gpu og minne. Maks jeg har fått published 3dmarks på med dette kortet er 328/688. Ville valgt å bruke rivatuner eller noe lignende, siden enhanced mode ikke gir mye ytelsesøkning. Lykke til!
Spirre Skrevet 1. februar 2003 Forfatter Skrevet 1. februar 2003 oki takk for hjelpa håper på å komme over 10000 poeng, og med det dere sa burde det gå greit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå