stafsberg Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Ja jeg har tenkt og grubla en liten stund, ja jeg har valget om å kjøpe dette sette fra ebay som er nytt blir ca 5700 kr Det fra ebay eller skal jeg kjøpe et panasonic nv gs500 nytt fra norge i en butik Hva ville dere valgt og hvorfor ? Endret 28. oktober 2007 av stafsberg
simmyt Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Ja jeg har tenkt og grubla en liten stund, ja jeg har valget om å kjøpe dette sette fra ebay som er nytt blir ca 5700 kr Det fra ebay eller skal jeg kjøpe et panasonic nv gs500 nytt fra norge i en butik Hva ville dere valgt og hvorfor ? ville helt klart valgt HD format. da utnytter du tv'en du kjøper i dag, og det vil se vesentlig bedre ut på det vi har om 10 år enn SD. så var det kamera, hc7 er slett ikke verst, men du får minst like bra kvalitet med canon hv20 som er lovprist i test etter test til under 7000 i norge. eneste grunn jeg kan se til å velge panasonicen er dersom du filmer sport eller andre ting som krever mye raske bevegelser. men dersom 80% av materialet ditt er rolig er det ikke noe å tenke på.
2Olav Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Det blir så mye ekstra investeringer om man skal ha full nytte av HD. Må ha PC som er kraftig nok (min 3GHz), et nytt redigeringsprogram. Så kan man bare nedskalere det hele til SD og brenne det på DVD. Men hva er da vitsen? Bør derfor ha HD-DVDbrenner/Blueraybrenner(hvor mye koster det for tomme DVD-er her?), en HD-DVD/Blu-ray-avspiller, og en TV som kan vise full HD. Jeg hadde nok gått for Panasonicen til HD er blitt billigere og mer vanlig. SD er fortsatt mest brukervennlige, og de fleste hjem har en vanlig DVD-spiller der resultatet kan vises. Hadde nok ventet et par år med HD.
stafsberg Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Ja, jeg Skal bruke det til ski trampoline og redigeres i vagas 7 og sånne ting, så da kan jeg vurdere det, men det som er med det sony kameraet er jo at det er med to linser og masse små ting. og det blir kostende ca 5700 kr og hva er det forskjell mellom kamerar fra usa/japan og europa ? Endret 28. oktober 2007 av stafsberg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå