RooNoG Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 (endret) jeg kjøpte The Witcher i dag og kom hjemm glad og fornøyd. slo på PC-en og startet instalasjoenen. etter jeg hadde instalert trykket jeg på "Launch game" og så kom teksten " Pleas insert the original DVD of The witcher"!** " opp. men det fulgte bare med en dvd. og jeg har prøvd i hele dag uten hell. har laget DVD-en om til en iso fil og mounta den i deamontools men heller ikke det virker! hjelp meg, vær så snill. vennelig hilsen RooNoG Endret 29. oktober 2007 av TCi
BudweiserMan Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Kanskje det funker når du har lasted ned patch til spillet http://www.gamershell.com/news/42820.html (IKKE DIREKTE LINK)
Hr. Jenssen Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Det er flere som har original-spillet som har fått akkurat det problemet. Les på det offisielle forumet.
Byakko-kun Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Jeg hadde dette samme problemet. Fikk beskjed om å sette i original dvd når jeg hadde betalt 399 HELT EKTE norske kronasjer for det. Dette burde ikke ha hatt noe å si, etter det jeg har hørt, men etter jeg avinstallerte Alcohol 120 så funka det. Så prøv å avinstaller all emulasjonssoftware og "lureprogrammer" du har. (alt fra daemontools til antihaxx. ALT) Da burde det funke
RooNoG Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Skrevet 28. oktober 2007 jeg har faktisk kjøpt det! mått unninstalere alcohol og deamontools for at det skulle virke -.-
TCi Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Da har jeg ryddet opp i poster som var i gråsonen.. Bare fordi noen har problemer med et spill betyr det ikke at det er piratkopiert. Også originale spill har problemer. Enkelte kopibeskyttelser har problemer med enkelte cd-rom lesere. Starforce er vel den mest kjente sånn sett. Vet ikke hva Witcher bruker. Det beste stedet å sjekke om dette er på det offisielle forumet, eller ta kontakt med utgiveren av spillet for hjelp. Siden du har kjøpt spillet helt lovlig i butikken, burde de være behjelpelig. Endret 28. oktober 2007 av TCi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå