Gå til innhold

Noen erfaring med Sony 50mm F1,4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har hatt dette objektivet til min Alpha 100 i drøyt 2 månadar no.

 

Ein stor fordel er vekta (220g) og størrelsen. Objektivet er knøttlite og gjer halding av kameraet over lengre tid til ein leik. Sigma 28mm F1.8'en min veg til samanlikning 480g og er "svær".

 

Byggjekvaliteten er bra, betydelig mindre plastikkfeel enn A100's standard kitobjektiv. Autofokus er hjå meg omtrent likt som på kitobjektivet, båe på hastighet og feilfokusering, mao OK i dei fleste situasjonar. Manuellfokus er OK. Fokusringen er gummibelagd for betre grep, hendig, då denne er liten av størrelse. Folk med store fingrar, eller hanskar kan derimot få vanskar med å komme til fokusringen om medfølgande "lens hood'en" er på.

 

Skarpe bilder på fleste F tall (F1.4 og mulig litt høgare kan derimot gi "soft look" på sterkt belyste objekt og lysovergangar, men dette er vel å forvente kanskje?). Nærgrensa er oppgitt til 45cm. Dette er med andre ord ikkje eit "makro objektiv". Kromatisk aberrasjon kan eg ikkje hugse å hatt oppslagsverdige problem med (Ved raske F tall er det derimot kanskje ikkje utenkeleg, med tanke på nevnt "soft look").

 

Alt i alt eit meget bra objektiv, som fungerer flott som eit trekkplaster på A100's relativt dårlige høgare ISO prestasjonar. Køyrer stort sett ISO Hi200 over alt eg går med dette objektivet, sjølv med innandørsbelysning (stab. på) fungerer dette flott. Er du ute etter bokeh effekt på bileta dine, har du funne rett objektiv. Løp og kjøp :)

 

Håper du fekk godt nok svar. Har du spm. så fyr laus!

Endret av Droideka
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...