petterpann Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Er det noen som husker Die By The Sword? Elsker sånne spill. Elsker spill der du går rundt med sverd og har muligheten til å kappe av fiender armer, hoder, bein osv, og kunne bruke alle delene som våpen. Finnes det noen spill som ligner? Jeg har veldig lyst å spille noe som gir deg muligheten til sverd og skjold, samt kunne kappe deler av fiender! Da tenker jeg IKKE på spill som Oblivion! Gjerne et third person spill! Die By The Sword var et strålende eksempel!
Licht Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Du finner ikke noen som har så detaljert sverdstyring som Die By the Sword, men Dark Messiah of Might and Magic er veldig avkappingsvennlig og handler mye om sverd. Og er fryktelig moro ellers også, etter min mening. :]
FleshEater Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Ja, jeg husker det spillet. Spillte det veldig mye før i tiden, masse gode minner fra det!
AvidGamer Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 (endret) Severance - Blade of Darkness : http://www.codemasters.com/severance/eng/index.htm Mye bedre spill enn Die by the Sword.... MYE. Her også styrer du sikkelig i kampene. Men har mer unike kampstiler. Og har masse foskjellige våpen som også resulterer i forskjellige stiler. Motstanderene dine lærer dine metoder dersom du holder deg til samme taktikk hele tiden. Aaaahh, jeg har gode minner fra det spillet. Litt video jeg fant (ikke det beste, men du kan søke selv på YouTube.: Endret 29. oktober 2007 av AvidGamer
Saddlefall Skrevet 29. oktober 2007 Skrevet 29. oktober 2007 Oooohh, Severance.. GENIALT! Bør prøves.. Meget bra combat i det spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå