Gå til innhold

VISAkortet ble misbrukt, trenger bittelitt hjelp


BIG1

Anbefalte innlegg

Halla! Ja nylig ble visakortet mitt misbrukt og kontoen tømt :( jeg ser nå på kontoutskriften hvor alle kjøp ble tatt (over nett), men det er en jeg ikke har funnet ut enda, beløpet er ikke stort på denne, men det kan gi meg en pekepinn hvem det er.

 

18.10 EUR 2,00 STE L HARMATTAN 15,65

 

Hva er STE L HARMATTAN ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Banken eller Teller (Visa) kan hjelpe deg mde dette. Har du kontaktet banken (foutsetter at det er banken din som er kortutsteder)?

 

EDIT:

Søk med STE L'HARMATTAN på nettet gir dessverre altfor mange tilslag til å kunne identifisere navnet (både med hensyn til land og by).

Endret av PerB
Lenke til kommentar
Skal prøve å hjelpe deg så godt jeg kan :) moro med litt etterforking

 

The Harmattan is a dry and dusty West African trade wind. It blows south from Sahara into the Gulf of Guinea between the end of November and the middle of March (winter).[1]

 

Et bedre spor er vel stedet L'Harmattan, Paris, France

 

 

Kan stemme at det har noe med Frankrike å gjøre ja, banken sa at det ble foretatt kjøp derifra, kanskje det var noe gebyrgreier.

Lenke til kommentar

Ikke for å slenge salt i såret, men dette viser fordelen med å bruke ekte kredittkort på nett. Da trenger du bare si ifra om at det ikke er du som har brukt kortet der, så slipper du å betale.

 

Jeg fikk refundert beløpet og nytt kort i løpet av 10 dager hos Gebyrfri, og trenge ikke levere noen anmeldelse. Det eneste jeg gjorde var å sende en faks til dem med klageskjemaet deres, og svare på en epost. Eneste ekstra dillet var at de hadde lagt på rente på neste faktura, men den fikk jeg også refundert da jeg klagde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...