edds Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Hei folkens, Kjøpte Titan Quest og Titan Quest: Immortal Throne gjennom Steam igår, og lot det laste ned i hele natt. I dag tidlig skulle jeg sette igang, og kom så langt som til "Gjør klar til å starte Titan Quest..." boksen. Herfra står den dønn stille, og har prøvd å la den stå i lengre perioder. Bruker Windows Vista 64bit hvis det kan være relevant. Noen som har opplevd liknende? Eller har noen tips? Edds
Elnacho Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Kjører selv Vista x64 og kjøpte Titan quest Complete pack via steam for ett par uker siden. Jeg fikk samme feil, og fikset det ved å slette clientregistry.blob fra steam folder. Restart steam og vips, du kan spille Endret 25. oktober 2007 av Elnacho
edds Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Skrevet 25. oktober 2007 Tusen tusen tusen tusen tusen takk, Elnacho. Har ikke prøvd enda, men tyder jo på at dette er løsningen. Utrolig deilig å få svar så kjappt. Ah, nå er jeg lettet.
TheScorp Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Kan forøvrig anbefale steam support siden. Skriv inn symptomene, og du får opp masse alternativer for hva som kan være galt. Brukte det selv i går, når jeg ikke fikk startet noe spill. Meget grei, og ikke minst forståelige forklaring. Det å slette clientregistry.blob er forøvrig veldig ofte løsningen på Steam problemer ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå