Gå til innhold

Fox planlegger kvinnelig Prison Break spin-off


Anbefalte innlegg

Women breaking out of Prison?

 

Fox reportedly looking to spin-off future Prison Break character in an all-female detention center.

 

The network has ordered a script for a drama splintering off of Prison Break, but instead of hunky shaved-headed men, this one is all about the ladies.

 

The show, tentatively (and somewhat provocatively) titled Prison Break: Cherry Hill, will focus on Molly, a female character that will be introduced on Prison Break later this season

 

Kommentarer? Kan ikke akkurat si jeg har noe særlig tro på dette her. :ermm: Greit at de kjører i gang flere sesonger av PB, men det er grenser før kua er tom for å si det sånn... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes dette hørtes dritbra ut, helt til jeg leste de siste to linjene.

 

will focus on Molly, a female character that will be introduced on Prison Break later this season

 

Hadde vært kult med en ny Prison Break etter at alt var slutt, men da burde det vært 100% selvstendig og ikke blandes inn i Prison Break: Micheal Scofield :p

Lenke til kommentar
Jeg håper inderlig den serien vil bli kansellert, det blir ikke spin-off, det blir rip-off, hvis den har så utrolig trang til å lage enda en serie bare med kvinnelig hovedkaraktrer, så vil jeg helst ønske at den blir distansiert fra vår kjære Prison Break så langt som overhodet mulig.

 

Nå er det gjerne vanskelig å lage en spin-off uten å basere det på noe som allerede eksisterer da.

 

Det er vel derfor det heter spin-off. :p

Lenke til kommentar

Mange her som glemmer en tv-sannhet. Vi som ser på TV liker å se historier som er om noe som skremmer, rører eller gleder oss.

 

En handlig fra fengsel er noe som helt klart vekker oppmerksomheten til folk flest, det har vel noe med at nesten alle mennesker har en innebygd retsel mot å bli tatt fra friheten vår.

 

Jeg har selv sittet i fengsel flere ganger, har også hjulpet folk å rømme fra fengsler, eller i fangenskap. Det er lett å skjønne at akkurat fengsels handliger fenger folk. Så ikke se bort fra at det kommer en Spin Off. Det kommer vel også an på hvordan populæriteten til Season 3 blir.

 

Samt en sweep undersøkelse over hvordan karakteren "Molly" er likt i sesong 3.

 

Vi må ikke glemme serier som har slått til veldig bra selv om de var såkalte "Spin Offs" :

 

Frasier

Joey

CSI: Miami

Star Trek: The Next Generation

The Practice

Stargate Universe

Special Victims Unit

CSI: NY

Sabrina, the Teenage Witch

The Lone Gunmen

Smurfene

og ikke minst: Baywatch - Hawaii

Lenke til kommentar
Jeg har selv sittet i fengsel flere ganger, har også hjulpet folk å rømme fra fengsler, eller i fangenskap.

 

He-he-he-he-he-, hm, he-he-he. (pause) he-he-he-he-he

Det må være det verste jeg noensinne har hørt

 

he-he-he-he-he

 

Hvorfor er dette så ille ??

 

Her snakker vi om personer som har blitt satt i fengsel av en fremmed statsmakt. Dermed var det naturlig å hjelpe disse ut.

 

Har vært med på mange operasjoner, og jeg er norges høyeste dekorerte nordmann når det gjelder militær krigsinnsats.

Lenke til kommentar
ehh, Kjakan24, okey, vet ikke hva jeg skal si, kanskje de burde lage en serie om ditt liv da, "Norges høyest dekorerte mann hva gjelder krigsinnsats" :!:

 

Hehe, lille venn. Det er alt laget flere bøker og filmer om meg. Sven Nordin hadde fortellingen og det var rekonstruksjoner fra viktige hendelser.

Lenke til kommentar

Jeg må tilstå at jeg har vansker med å se for meg en krigsveteran som ser på Heksen Sabrina og Smurfene.

 

Forklarte hvorfor jeg er "Gunnar Sønsteby" men det har blitt slettet.

 

Grunnen er at jeg gjorde et veddemål der det gikk ut på å finne ut hvor raskt folk her inne ville ta linken Kjakan24 / Fengsel / Rømme. Fant ut at det tok laaaaang tid før noen klarte å knekke koden.

 

Men back on topic; Jeg tror en spin-off med PB kan bli helt ok jeg. Hvis de skriver like bra som med PB S01.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...