haffi Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Hei, noen her som vil dele noen tips til hvordan man skal bli litt bedre i tf2? Tips til oss som er helt naabs Tips som: at man bør sette seg ned, hva man bør starte med å bruke for å få opp skills osv. Tusen takk for alle svar :!: Endret 24. oktober 2007 av haffi
binko Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Vel, har du aldri spilt skytespill før er det vel egentlig bare å øve, øve og øve. Men du mener sånn teknisk bare til TF2? Hm. Vel, eh. Jeg spiller hvertfall sånn at jeg aldri står bak en vegg og venter på fienden. Hella, dør jo hele tida og får sjelden kills. Men det er 10 ganger morsommere enn å vente bak en vegg. Som en feig liten unge. Redd. Viktigste er jo at det er gøy, finn den måten du liker best!
haffi Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Skrevet 25. oktober 2007 hehe, ja jeg rusher noe helt sykt men syns det er kjedelig å aldri få kills lissom menmen ingen som vet noe om hva som er lurt å bruke som nybegynner osv?
Mr. Fiskum Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Ikke vær en av de som "camper" og venter på motstanderen kommer til deg, rush dem uansett om du skal forsvare controlpoint eller ikke, jeg går for "Det beste forsvar er angrep"
haffi Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter Skrevet 25. oktober 2007 Hva pleier du å rushe med da? jeg spiller litt sånn "camp" men det er mest pga at jeg spiller mest demoman..
TronDoZY Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 ligger vanligvis på topp med scout. jeg suger med de andre fordi jeg baserer meg i skytespill på å "dodge" raskt. så hvis du er scout, spring rundt en kar kjempe fort og så hopper over hodet hans noen ganger, og dette må du gjøre nesten helt inntil ham.
Reeve Skrevet 25. oktober 2007 Skrevet 25. oktober 2007 Hei, noen her som vil dele noen tips til hvordan man skal bli litt bedre i tf2? Tips til oss som er helt naabs Tips som: at man bør sette seg ned, hva man bør starte med å bruke for å få opp skills osv. Tusen takk for alle svar :!: Spille mye Uansett hvilket nivå man er på, så vil man ved å spille mye få peiling på hva som fungerer og hva som ikke fungerer. Man vil få aim og ingame IQ. Den siste vil si at du får bedre spilleforståelse, og kan takle flere og flere situasjoner på riktig måte. Spill det mye, så vil du nok bli god
Mr. Fiskum Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Gå f.eks Heavy Wepons, få med deg en medic og rush som om du har satan i hælene
haffi Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter Skrevet 26. oktober 2007 Gå f.eks Heavy Wepons, få med deg en medic og rush som om du har satan i hælene Hater heavy, liker bedre demoman og scout
Mr. Fiskum Skrevet 26. oktober 2007 Skrevet 26. oktober 2007 Da er det verre å gå med en medic, men hvis du er scout så rush som fy
Asdt Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Vil du ha frags så prøv ut spy Trenger ikke skills for å spille spy mot randoms
haffi Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Skrevet 27. oktober 2007 Spy er egentlig litt kjedelig, hadde spy hatt en shotgun/uzi eller no istede for den gunnern hadde de vært så mye artigere å spille!
Crazy_Man Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 hadde spy hatt noe annet en gunnen og kniven ville den vært WAYYY to overpowered
binko Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 Du glemte sapperen... Som forresten er et helt fantastisk kult våpen og bruke. Veldig tilfredsstillende og ta ned en bra plassert Sentry Gun til ergrelse for fienden og happy happy joy joy for laget!
haffi Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Skrevet 27. oktober 2007 nei nei de er jo gode da. Men pistolen er lissom så vannskelig å treffe med..
Aborticide Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 H2P Spy Forbedret mitt spill i alle fall, som spy riktig nok.
haffi Skrevet 27. oktober 2007 Forfatter Skrevet 27. oktober 2007 Den er nice har sett den i en anna tråd :!:
Asdt Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Har et problem her nå... Da jeg skal starte Tf2 kommer jeg til den introen med han skalla gubben med en rød drit i hue, og etter det fryser spillet :S WHY? skjedde i dag. Må restarte datan for å få det til å funke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå