Gå til innhold

Advarsel - ikke last ned følgende win update


Anbefalte innlegg

Etter at spill osv av og til hang seg og "sluttet å virke", kom det i går opp en "løsning på problemet" fra Windows sin side. En oppdatering var klar. Jeg lasta da ned : http://support.microsoft.com/kb/941649 og starta på nytt. Det låste seg så jeg måtte restarte manuelt, men så kom jeg ikke inn i windows igjen. Ikke engang sikkerhetsmodus! Stod bare og loadet - men det gikk heldigvis når jeg reparerte med Windows cden.

 

Er det flere som har denne erfaringen med denne updaten? Var nervøs her, holdt på å miste alt pga en update microsoft anbefalte og har laget... :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke helt sikker på nummeret, men mener jeg har denne inne og alt er som det skal. Ingen problemer.

 

Er ikke dette en av disse to større oppdateringene som ble utgitt i august/september? Det kom en performance og en compatibillity (denne i tråden) -patch.

 

Dette står forresten på denne oppdateringen:

Known issue

A known issue was identified in which certain computers that have specific combinations of older AHCI USB chipsets and CD or DVD drives that use the SerialATA interconnection bus may not start after the installation of this package. If you are using a computer that has experienced this issue, you can restart the computer by using a bootable Windows Vista DVD and by selecting the Repair/System Recovery options. If the update is already installed on your computer, and the computer has successfully restarted, you do not have to take any additional action.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...