Gå til innhold

Modfikasjoner for sortering og navngivning av bags?


Anbefalte innlegg

Jeg har et ganske stort og vrient sorteringsmani, jeg har tvangstanker om at alt må se fint og flott ut, i tillegg til at baggene mine skal være godt sorterte og lette å finne frem i. I den anledning lurer jeg på om det er noen mods for sortering av bags. Det jeg tenker på når jeg snakker sortering at i en bag har jeg for eksempel soulstone, quest items og våpen. I en annen har jeg helse- og manadrikker/mat osv. Det jeg tenker på en mod som dette skal inneholde er muligheten til å huke av hvilke ulike typer items som skal i de forskjellige baggene og den vil dermed plassere de tingene i den angitte bag. Om det ikke er mer plass, plasseres tingen der det er ledig.

 

Samt at det hadde vært fint å kunne gi navn på baggene. Takker meget for svar, dette høres vel litt dumt ut :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ArkInventory.

 

AI's display windows are built from "virtual bars", you assign categories to bars so that items in that category are displayed on the specific bars you want. There is no limit to the number of bars you can have inside a window but obviously you only have so much screen real estate before it becomes "too many".

 

Burde være midt i blinken for hva du er ute etter.

Lenke til kommentar
EngBags er nok det du ser etter.. !

 

http://downloads.curse.com/details/3280/

Kjempegenialt! I starten så det ikke helt lovende ut med tanke på hvordan en hadde sortert, men etter et raskt høyreklikk, deretter trykke på "Edit" for senere å finne ut alle de fantastiske mulighetene som går på å flytte rundt på kategoriene, samt velge et enkelt item for å flytte det til en annen kategori, kjempegenialt! Det tar sin tid å flytte rundt og ordne slik en vil ha det, men det er verdt det! :D
Lenke til kommentar

Hmm, har liksom slått meg noe til ro med EngBag nå, selv om jeg føler det er noe jeg ikke helt liker der. Vurderer nesten å teste flere bagons for å teste ;) MrPlow var hvertfall helt håpløs for min del, sorterte ikke slik jeg ville ha det i det hele tatt. Uten konfigurasjonsmuligheter, hvertfall ikke som jeg fant.

Lenke til kommentar

jeg brukte Engbags siden jeg såg den i det første speed runnet til Axemen back in the days :) Men når TBC kom så synst jeg den bommet mye med categoriene. Og prøvde alt jeg kom over uten og bli fornøyd. Men da jeg snublet over vbagon ble livet mitt komplett :)

 

Den er helt nydelig! Må prøves viss du sliter med å finne fram i baggene.

 

Edit: Problemet mitt med Baggins, bagon, Tbag og nyere engbags, er at de bruker så mye resusser. Viss man skifter utstyr med baggene opne, så fryser maskina mi seg. Det skjer ikke med Vbagon

Endret av kule-ku
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Jeg har falt til ro med EngBags nå og vil bare si hvor godt jeg liker den. Grunnen til at jeg svarer nå er dog noe annet.

 

Jeg føler ikke lenger at jeg har noen bruk for soul bag som warlock, eller er det kun jeg som ikke ser nytten i å holde av plass til soul shards? Vil det være dumt av meg å ikke bruke soul bag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...