albions Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 (endret) Se på bildene, noen som vet hva som kan være årsaken til denne forferdelige grafikken? Har prøvd de nyeste omega og nvidia driverene Fikk ikkje til å legge in lenke eller bilder så eg får skrive den inn "manuelt" www.sveinweb.org/b1.jpg www.sveinweb.org/b2.jpg Endret 23. oktober 2007 av albions
albions Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Skrevet 23. oktober 2007 Ser ikke helt hva som er feil.. noen tips? Ser du ikkje den store røde stripen på bilde nr1 ?
Bjonski Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Ser ikke helt hva som er feil.. noen tips? Ser du ikkje den store røde stripen på bilde nr1 ? Skal ikke den være der da? =/ Passer liksom inn der.
Nerf Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Slike grafiske problemer kan vel oppstå som følge av høy temperatur og/eller overklokking. Du kan sjekke temperaturene på skjermkortet ditt, og prøve å oppdatere driveren. Eventuelt også nullstille overklokk, for å se om det blir bedre da.
albions Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter Skrevet 23. oktober 2007 Slike grafiske problemer kan vel oppstå som følge av høy temperatur og/eller overklokking. Du kan sjekke temperaturene på skjermkortet ditt, og prøve å oppdatere driveren. Eventuelt også nullstille overklokk, for å se om det blir bedre da. Har ikkje klokka noen ting på pc`en.
Lapp1 Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Er det slik hele tiden eller var det bare sånn den ene gangen?
JCH6 Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Har det sånn selv innimellom, kan muligens stemme at det kan være temperatur i maskin. Men jeg blir som regel kvitt det med Alt+tab altså ut i windows og inn igjen. Blir det for ille rebooter jeg og starter wow med færrest mulig andre program kjørende. I og med at dette hjelper, kan det tyde på at det kan være et minne problem. John
AvIOn Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 99% sikker på at det er ett temp-problem, prøv å sett opp kabinett-døra evt sett en bordvifte som kan blåse inn på skjermkortet ditt (hvis du ikke har noen løse pc-vifter). En kompis av meg hadde samme problem, og her løste en gulvvifte problemet
nazrm Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Sjekk om det er noe/mye støv på skjermkortet!
War Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 Sjekk tempen på kortet etter en time med wow da og post den.
Maltas Skrevet 24. oktober 2007 Skrevet 24. oktober 2007 (endret) Det der ser ut som artifacts som kan komme av for høy tempratur på grafikkortet. Etter hvert risikerer du enda verre artifacts dersom du ikke gjør noe med det. Dersom du har et litt eldre ati kort, så er de kjent for å bli litt for varme uten noen form for overklokking. Vifta på kortet kan også ha for mye støv på seg, noe som gjør vifta mindre effektiv, og kortet blir lettere for varmt. Du bør i første omgang tørke støv (forsiktig, helst med luft på boks) av vifta på grafikkortet. Dersom det ikke virker, sjekk om du har muligheter for garanti/reklamasjon dersom kortet er nytt. (mulig du ikke bør tørke for mye støv for å kunne bruke garanti/reklamasjon) Et alternativet er å kjøpe nytt grafikkort. Det var løsningen min. For ytterligere informasjon og tips fra mer erfarne datafolk enn meg, så post bildene i en ny tråd på dette forumet Endret 24. oktober 2007 av Maltas
albions Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Skrevet 30. oktober 2007 Det der ser ut som artifacts som kan komme av for høy tempratur på grafikkortet. Etter hvert risikerer du enda verre artifacts dersom du ikke gjør noe med det. Dersom du har et litt eldre ati kort, så er de kjent for å bli litt for varme uten noen form for overklokking. Vifta på kortet kan også ha for mye støv på seg, noe som gjør vifta mindre effektiv, og kortet blir lettere for varmt. Du bør i første omgang tørke støv (forsiktig, helst med luft på boks) av vifta på grafikkortet. Dersom det ikke virker, sjekk om du har muligheter for garanti/reklamasjon dersom kortet er nytt. (mulig du ikke bør tørke for mye støv for å kunne bruke garanti/reklamasjon) Et alternativet er å kjøpe nytt grafikkort. Det var løsningen min. For ytterligere informasjon og tips fra mer erfarne datafolk enn meg, så post bildene i en ny tråd på dette forumet Kortet ligger på ca 60 grader. Trykker eg på alt+tab og går inn på spillet igjen så kommer det seg. 60 grader kan da ikkje være for mye
FOOrK Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 nei det er ikke for mye.. prøv nye drivere da
albions Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Skrevet 30. oktober 2007 nei det er ikke for mye.. prøv nye drivere da Prøvd både omega og de orginale driverene
Phyx Skrevet 30. oktober 2007 Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har selv hatt de samme problemet å da var det minnet på gfx kortet som var gåent.
albions Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter Skrevet 30. oktober 2007 Jeg har selv hatt de samme problemet å da var det minnet på gfx kortet som var gåent. Litt rart siden eg kan spille så mye som 1-2 dager uten problemer, og så kommer det tilbake.
Poseboen Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Slike grafiske problemer kan vel oppstå som følge av høy temperatur og/eller overklokking. Du kan sjekke temperaturene på skjermkortet ditt, og prøve å oppdatere driveren. Eventuelt også nullstille overklokk, for å se om det blir bedre da. Har ikkje klokka noen ting på pc`en. Du trenger ikke klokke for at kortet skal bli for varmt. For en stund siden fikk jeg lignende feil og bestemte meg for a sjekke temp pa kortet. Den var pa 125 grader det viste seg at vifta hadde brent opp.
WarpX Skrevet 31. oktober 2007 Skrevet 31. oktober 2007 Husker jeg hadde samme trøbbel med BF Vietnam, bare hundre ganger verre. Løvet på trærne dansa vilt rundt overalt. Hjalp å koble til ei lita vifte som blåste direkte på kortet. Ikke noe holdbar løsning, men det funka. crazy_trees_II.mov
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå