norsemanGrey Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Heisann Har den siste tiden fått en slags høyfrekvent pipelyd fra min bærare XPS M1210 maskin. Det er ikke noe som kommer fra viftene...høres mer ut som elektrisk støy eller no, og det som er veldig merkelig er at den kun går bort når jeg slår på web-kammeraet. Noen som vet hva denne lyden kan skyldes?
Fritz0r Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Ringe Engelsk XPS support: 815 35 043 Om du har problemer med engelsk kan du få begrenset Norsk support: 67116882 XPS Engelsk epost: http://support.euro.dell.com/support/topic...=dhs&~ck=mn
Tallyho Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 Bump! Jeg har det samme problemet med min m1210. Fikk du noe svar? Jeg har hørt at det er snakk om en feilproduksjon med Core 2 duo prosessorene som gjør at man får en lav "pipelyd" når maskinen er idle. Noen som kan bekrefte det?
Lukilock Skrevet 1. mars 2008 Skrevet 1. mars 2008 På noen av 1330 pcer så er det CPUen som lager den høy frekvente pipelyden ivertfall. Kan hende det er det samme på 1210 og. Core2duo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå