Gå til innhold

GeForce 8800 GT fra Asus


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kortet er helt lydløst når Vista har restartet, men bruker man "sleep"funksjonen i vista går skjermkortet på 100% vifte-hastighet når Vista starter opp igjen.. Noen som skjønner hva jeg mener?

Jeg har samme problem, bare i XP. Det ble sånn etter at jeg oppdaterte driverne. Har sluttet å bruke ventemodus på grunn av det.

Lenke til kommentar
Første D8P aka 8800GT 512MB test her:

 

http://topic.expreview.com/2007-10-23/1193114539d6255.html

 

Synes det ser veldig bra ut :)

 

Det ser knallbra ut! Bare tenk på hva nye og optimaliserte drivere kan gjøre. Tror det kortet er midt i blinken for de som ikke har cash nok til GTX men ønsker mer power enn man har idag. Mitt 7900GTO skal pensjonere seg i november :D

 

KAnskje jeg skal lage en tweaking tråd for 8800GT? -vi har jo lange tradisjoner med 7900GTO! :dremel:

Lenke til kommentar

noen som kan poste en liten graf i denne tråden med oversikt over 8800gts vs 8800gt?

 

har selv et 8800gts 320 og er ganske fornøyd med dette, og bytter nok ikke føre jeg kan få betraktelig bedre ytelse til 2-2500kr. noe som tilsier neste generasjon, altså slik som det har vært de siste 2-3 gangene jeg har bytta

Lenke til kommentar
Første D8P aka 8800GT 512MB test her:

 

http://topic.expreview.com/2007-10-23/1193114539d6255.html

 

Synes det ser veldig bra ut :)

 

Det ser knallbra ut! Bare tenk på hva nye og optimaliserte drivere kan gjøre. Tror det kortet er midt i blinken for de som ikke har cash nok til GTX men ønsker mer power enn man har idag. Mitt 7900GTO skal pensjonere seg i november :D

 

KAnskje jeg skal lage en tweaking tråd for 8800GT? -vi har jo lange tradisjoner med 7900GTO! :dremel:

 

Ja pokker, det må du gjøre! Så kan vi se om BIOS fra "nye" GTS lar seg parre med GT og sånne ting. Voltmodd og hele pakka! Den forrige tråden var min tidligere yndlingstråd. Shit jeg var fornøyd med det kortet, og jeg er like heldig denne gang, blir jeg like fornøyd nå også.

 

Kjør på dude :D

Lenke til kommentar

Noe forteller meg bak i huet mitt at jeg burde kjøpe 2 av 8800GT, SLI'e litt, herje litt med BIOS osv. (har 8800GTX, men 8800GT i SLI kan jeg ikke tenke meg ikke skal forbikjøre 8800GTX -2 stk. GTX i SLI vil jo gjøre det bedre, men: mindre strøm gir mindre behov for diiiiger PSU og og mindre varme).

 

Men bare slapp av -jeg skal teste ut litt når vi kommer så langt. Me want two of those!! :devil:

Lenke til kommentar
Noe forteller meg bak i huet mitt at jeg burde kjøpe 2 av 8800GT, SLI'e litt, herje litt med BIOS osv. (har 8800GTX, men 8800GT i SLI kan jeg ikke tenke meg ikke skal forbikjøre 8800GTX -2 stk. GTX i SLI vil jo gjøre det bedre, men: mindre strøm gir mindre behov for diiiiger PSU og og mindre varme).

 

Men bare slapp av -jeg skal teste ut litt når vi kommer så langt. Me want two of those!! :devil:

 

Det er vel det at 65nm absolutt gir rom for mer klokking uten å bekymre seg voldsomt for varme ;)

Lenke til kommentar
Ati's kort, det er 55nm?

 

Hvor mange stream prosessorer har 8800GT kortet? RV670 har 320, det er jeg nokså sikker på.

 

Hjelper jo lite siden ATI sine kort blir knus hemningsløst. Tviler på at ATI har noe på lager som kan ta knekken på den bølgen nVidia rir nå.

Tenker på RV670. Etter specs'ene og dømme, og 3DMark, er det bedre enn 8800GT. Trenger ikke være det i reallife da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...