Gå til innhold

2k honor for the AV daily confirmed...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
kunne ihvertfall vært 1000 honor!

kunne vært, ble ikke :cool:

Er jo lett å få AV honor nå da, veldig få som leecher og det gjør at det går fortere. Ligger vel på snitt rundt 13-15 min pr kamp nå.

Skrevet
kunne ihvertfall vært 1000 honor!

kunne vært, ble ikke :cool:

Er jo lett å få AV honor nå da, veldig få som leecher og det gjør at det går fortere. Ligger vel på snitt rundt 13-15 min pr kamp nå.

Nå som det er AV-weekend ja :p

Synes 4k var for mye, men synes også at 400 er for lite. 1k hadde vært midt i blinken etter min mening. Håper bare vi får like mye honor i den nye versjonen av AV som det vi har nå.

Skrevet
Og da viste det seg at både 2k og 4k var feil, og at det riktige er 400 honor..

"This will probably make a lot of people sad, but it seems that the BG Daily quests rewards are totally wrong, they're supposed to reward 400 honor points, not 2000 or 4000 like what we saw in previous builds."

"It's off by a factor of 10. Battleground Daily quest bonus honor is supposed to be equivalent to 20 player kills at your level, ie 400 honor at level 70.

It's more or less a free battleground worth of honor, and that's what we've intended it to be. A bonus for hopping in that day's battleground.

There's a lot of concern that AV isn't providing as much honor as it is on live due to the changes on the PTR. Some changes have already gone in but we're still keeping track of and willing to make additional changes. We want the time/honor ratio of AV to be as close to what it is now as possible, and if it looks like that's not the case even after bumping the honor and decreasing the amount of resources then we'll make additional changes."

Synd, men ikke overraskende. 4k var jo i overkant ;)

:dribble:

bra!

Nei.

Skrevet
Og da viste det seg at både 2k og 4k var feil, og at det riktige er 400 honor..

"This will probably make a lot of people sad, but it seems that the BG Daily quests rewards are totally wrong, they're supposed to reward 400 honor points, not 2000 or 4000 like what we saw in previous builds."

"It's off by a factor of 10. Battleground Daily quest bonus honor is supposed to be equivalent to 20 player kills at your level, ie 400 honor at level 70.

It's more or less a free battleground worth of honor, and that's what we've intended it to be. A bonus for hopping in that day's battleground.

There's a lot of concern that AV isn't providing as much honor as it is on live due to the changes on the PTR. Some changes have already gone in but we're still keeping track of and willing to make additional changes. We want the time/honor ratio of AV to be as close to what it is now as possible, and if it looks like that's not the case even after bumping the honor and decreasing the amount of resources then we'll make additional changes."

Synd, men ikke overraskende. 4k var jo i overkant ;)

bra!

Nei.

giggle. kan ikke slacke deg til s1 sett nå nei :p

Skrevet
Vel, si hei til afk leechere igjen da.

Får se hvor lenge de holder. Jeg rapportere bevisst alle jeg ser står stille nå, samme hvor på kartet de er, tar de bare en liten pause er de tilbake og blir ikke flagget som AKF, er det AFK blir de Inactive og får ikke honor :D

Sjelden mer enn 1-2 som forsøker AFK der jeg spiller nå :D

Skrevet
ER gått ned litt på min server, men mellom 5-10 som gjør det hver kamp!

Bra start på AV før porten åpnes (tar den alltid selv): Report all #)¤(()/&¤# leechers!

Gjentar gjerne dette 2-3 ganger i løpet av AV. Funker som oftest bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...