Nargon Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Liker dette daily questet. Syns det er ypperlig, for nå kan jeg kjøpe meg fullt S1 for vanlig honor kun for looks, også kan jeg bruke arenapoints på S3 gear for nytte. Men tror dere ikke at S1 blir til NoN Epic ? Bare lurer
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Liker dette daily questet. Syns det er ypperlig, for nå kan jeg kjøpe meg fullt S1 for vanlig honor kun for looks, også kan jeg bruke arenapoints på S3 gear for nytte. Men tror dere ikke at S1 blir til NoN Epic ? Bare lurer Hva har det med saken å gjøre? Gearet blir ikke bedre om det blir blue liksom.
GLN Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Mister armor, samt da måtte også blizzard satt ned statsen å s1 settet, ville være ekstremt tåpelig.
henrik_s Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Det er ett quest for en tilfeldig BG hver dag. Bare AV-questet gir 2k honour afaik.
Kuldesjokk Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Men 11 gull gjelder uansett? Isåfall er det fortsatt et fint quest...
FredrikFtw Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 "Seems that the 2000 Honor points on the AV Daily quest was indeed a bug .... It is now 4000." www.mmo-champion.com
FOOrK Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 "Seems that the 2000 Honor points on the AV Daily quest was indeed a bug .... It is now 4000." www.mmo-champion.com 4192 faktisk... det er så altfor, altfor mye... alle kommer til å springe rundt i gladiator gear nå. woopi..
StarGazer Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 jeg synes det er bra. gladiator gear er ses 1 gear og i forhold til ses 3 gear så er ses 3 ganske mange prosent bedre. Si at du får 4k honor for en match. Du trenger ganske masse honor for fullt pvp gear likevel. Bare håper dette ikke blir nerfa, eller at du trenger dobbelt så mye honor for ses 1 arena gear nå. Pvp basert på gear er en dårlig ide, og med dette så får du mye jevnere gear til de som spiller kun for pvp.
SprEA Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Dette kommer jo til å hjelpe de som ikke har så mye tid til å spille, spiller på feil tidspunkt for raids osv til å faktisk få noe ut av spillet. Så selv om det er mye for et daily quest så ser jeg ingen grunn til at det skal bli fjerna eller bli mindre. Vil nå si at de har straffa casual gamers nok hittil.
saimon Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Straffet Casuals? Veldig mye (nesten for mye) er jo tilrettelagt for det. Det burde jo være slik at om man velger å legge mer tid inn i et spill bør men bli bedre enn enn some spiller 1time hver tirdsag? Eller kanskje black temple skal bli soloable, så casuals kan gjøre det når det passer de?
SprEA Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 (endret) Var ikke så drastisk ment da, men jeg kan nevne et eksempler da... når tier 0.5 ble implemert i spillet... det var jo bare en masse arbeid, masse gold og så fikk du så og si ingenting ut av det. Snakker ikke om at casual gamers burde få black temple loot det var det du som dro inn. Men for mye i dette spillet oppnås med utrolige mengder tid. Tenk deg en stakkars da som løper rundt på en pvp server med sine rares fra instances og blir meid ned av folk med s1-s2 gear eller instance gear av samme kaliber, det fungerer bare ikke. Selvfølgelig skal folk med dere tid få bedre items, mener bare at skille er for stort. *Leif var å skrev litt. Endret 28. oktober 2007 av SprEA
Dev- Skrevet 28. oktober 2007 Forfatter Skrevet 28. oktober 2007 "Seems that the 2000 Honor points on the AV Daily quest was indeed a bug .... It is now 4000." www.mmo-champion.com 4192 faktisk... det er så altfor, altfor mye... alle kommer til å springe rundt i gladiator gear nå. woopi.. Dette tyder vel bare på at de er i testfasen og at ingenting er sikkert enda regner jeg med. Alt vi får av info er fra testrealm og alt kan forandres før dette går live.
xTep Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Hæ? 4k honor for et daily quest? Urettferdig ovenfor horde isåfall, som aldri vinner AV pga alliance kan løpe rett til relief hut'en uten å omtrent ta damage, mens horde må slakte hele Dun Baldar før det er mulig å gjøre noe som helst. Har btw spillt 21 (tjueen) AV i dag, uten å vinne en. Noengang tapt 21 EotS, AB eller WSG på rad? AV er ubalansert, bør fikses før dette kommer i alle fall.
Lycantrophe Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Det fikses vel en del idet patchen slippes, gjør det ikke?
jorgenk4 Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Hæ? 4k honor for et daily quest? Urettferdig ovenfor horde isåfall, som aldri vinner AV pga alliance kan løpe rett til relief hut'en uten å omtrent ta damage, mens horde må slakte hele Dun Baldar før det er mulig å gjøre noe som helst. Har btw spillt 21 (tjueen) AV i dag, uten å vinne en. Noengang tapt 21 EotS, AB eller WSG på rad? AV er ubalansert, bør fikses før dette kommer i alle fall. Hvilken BG spiller du på? Jeg selv spiller på Reckoning og der er det ikke ofte bare alliance som vinner, innimellom er det mest Alliance som slacker.
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Forstår ikke hvorfor folk skal alltid si "åååh alliance er bedre!" "åååå horde suuuuuuug!" Kommer jo opp til de forskjellige spillerne og hvordan man samarbeider.... Hvor mange personer finnes det på en "BG Realm"? 10 000++++ forskjellige personer? Er mange forksjellige kombinasjoner det.
SprEA Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Blir jo akkurat det samme for alliance å klage på at horde alltid vinner alle de andre bg'ene. Kommer jo ann på de som spiller. Hvis du ikke klarer å samarbeide så fortjener du heller ikke å vinne. Har spilt en del AV idag og jeg har tapt en del og jeg har vunnet en del, noen gode og noen dårlige grupper, er ikke værre en det.
StarGazer Skrevet 28. oktober 2007 Skrevet 28. oktober 2007 Straffet Casuals? Veldig mye (nesten for mye) er jo tilrettelagt for det. Det burde jo være slik at om man velger å legge mer tid inn i et spill bør men bli bedre enn enn some spiller 1time hver tirdsag? Eller kanskje black temple skal bli soloable, så casuals kan gjøre det når det passer de? Blizzard kunne heller randomisert raidencountere 1 gang i mnden slik at de ikke kan farmes....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå