Gå til innhold

Asus VW222U (Netshop uketilbud) Erfaringer/meninger?


Lorentzt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er selv interessert i denne skjermen.

 

Har en Samsung 20" (206BW) i bestilling, men denne Asus'en virker som et bedre kjøp.

Er den det?

 

De har begge lik oppløsning, hvem er best?

 

Skjermen kommer til å brukes til spilling.

 

Noen som har peil på skjermen som kan gi litt veiledning angående spørsmålet over?

Lenke til kommentar
Noen av dere som har bestilt skjermen som har fått den ennå? Ville vært interessant og høre hva dere synes :). Og hva slags fysiske innstillingsmuligheter har skjermen? Høydejustering, pivot osv.

 

Så langt er jeg kjempefornøyd. Nå haddeg jeg jo bare en gammel 17" billigskjerm tidligere så mulig det farger oppfatningen. Justeringsmulighetene kunne helt klart vært bedre, men til mitt bruk er det ingen problemer. Innsynsvinkelen ser overaskende bra ut.

 

Skulle du sitte med et gammelt skjermkort med kun VGA er det jo en fin skjermoppdatering i påvente av at du bytter skjermkort da skjermen har både vga og dvi (ser en del har kun dvi i disse dager)

Lenke til kommentar
Gjest member-97590
Noen av dere som har bestilt skjermen som har fått den ennå? Ville vært interessant og høre hva dere synes :). Og hva slags fysiske innstillingsmuligheter har skjermen? Høydejustering, pivot osv.

 

Så langt er jeg kjempefornøyd. Nå haddeg jeg jo bare en gammel 17" billigskjerm tidligere så mulig det farger oppfatningen. Justeringsmulighetene kunne helt klart vært bedre, men til mitt bruk er det ingen problemer. Innsynsvinkelen ser overaskende bra ut.

 

Skulle du sitte med et gammelt skjermkort med kun VGA er det jo en fin skjermoppdatering i påvente av at du bytter skjermkort da skjermen har både vga og dvi (ser en del har kun dvi i disse dager)

 

Hmm, skal selv ha ny skjerm tenkte eg.

Er dette en bra spillskjerm?

Lenke til kommentar

en utrolig bra gamer skjerm..... fikk denne i dag og dro på crysis demoen i 1680x1050 og nesten alle settings på max.....sier bare fytti Hæl.....te. er ikke noe høyde justeringer på den man kan tilte den framover og bakover.

dvi kabel følger også med skjermen.. du får en sykt bra skjerm her for under 3000kr som har 2ms.

 

LØP OG KJØP !!!

 

er mitt råd.....

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Skjermen er helt OK den, men som mange andre litt billigere store LCD skjermer så synes jeg den sliter litt med å vise troverdig gråtoner, feks om man bruker Windows Classic theme, så er skille mellom grått og hvit litt kødden å justere inn så 3D effekten blir litt borte på statusfelt osv.

Endret av Machz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...