Jochi Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Har lurt litt på hva som er best. Selvfølgelig kan jeg jo sjekke selv, men jeg liker andre synspunkter. Så; hva er penest? HDR eller 8x antialiasing (med bloom effekt)? Det var vel alt fra meg...
MiSP Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Ingenting er "best", det beste er å prøve selv og finne ut hva du trives best med. Selv om jeg er en ihugga fan av antialiasing og ganske anti-fan av hakkete kanter, så vil jeg ut ifra personlige preferanser si at HDR er det beste valget her. Men alt avhenger av hva systemet ditt takler. Med grafikkort i ATi X1xxx-serien og nye drivere kan man visst bruke både HDR og AA om man tvinger AA på i driverinstillingene (selv om jeg aldri har fått det til å virke, av en eller annen grunn). Uansett merker du ikke så mye til hakkete kanter om du kjører høy nok oppløsning; selv kjører jeg 1600x1200.
Lakus Skrevet 27. oktober 2007 Skrevet 27. oktober 2007 8x AA hørtes litt mye ut spør du meg. HDR + 4x AA er nydelig hos meg
Jochi Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Skrevet 29. oktober 2007 Nå har jeg spilt en stund med HDR (uten noen som helst form for antialiasing) og liker det veldig. Skjønner at noe ikke er "best", kommer an på om hardware klarer å dra det i greie framerates.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå