Azton Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Heisann godtfolk. Har et problem med Marioparty 8. Når jeg går inn i spillet og kan velge hva jeg vil spille osv så er skjermen i 16:9, men når jeg begynner et "party, så hopper til 4:3, noen som har en løsning på dette?
Uhyggelig Skrevet 22. oktober 2007 Skrevet 22. oktober 2007 Det er dessverre ingen løsning. Hele spillet skal visstnok spilles i 4:3
Mr_Spock Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Ja det er ganske labert..... Men jeg ville bruke hele 16x9 skjermen min til spillet - så jeg gjorde følgende: Stilte inn Wii'en til å levere 4x3 bildemodus - og stilte inn tven på en slik "panorama" modus. Dette er vanlig for å fylle vanlige 4x3 tv-sendinger på 16x9 tver. Med dette ble hele skjermen fylt opp - jeg synes det ble mye bedre å spille. Ikke perfekt - men det funker.....
TCi Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Mario Party 8 "jukser" seg til 16x9. istedet for å skrive en liten kode som kjører spillet i 16x9, har utviklerene bare lagt til en ramme som gjør at det blir 16x9. Vil tro mange TV-er vil reagere på det.
Acherontic Skrevet 23. oktober 2007 Skrevet 23. oktober 2007 Hahaha, Nintendo er svake rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå