Gå til innhold

Stream sites, på div Anime serier.


Anbefalte innlegg

lurer på om noen har noen nettsider med stream av anime, skal helst inneholde naruto, bleach, siden det er de 2 jeg følger med på..

 

tv-links.co.uk er nede nå så er rimelig hekta på å se mer... orker ikke å laste ned siden det tar xx: timer å få ned en eps via en torrent =)

 

så om du vet om noen nettsider som streamer anime seriene bleach og naruto så hadde det vært fint med en post=)

 

takker for de eventuelle svarene som kommer

 

mvh

 

Naike

Endret av Naike
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Slik jeg ser det, så spørr han ikke generelt etter sider som streamer anime. Han spørr etter sider som streamer Naruto og Bleach... Slik jeg har tolket reglene, så kan ikke jeg linke direkte mot sidene uten å bryte forumets reglemang. Linker man til sider som generelt streamer Anime, så stiller det seg annerledes.

 

lurer på om noen har noen nettsider med stream av anime, skal helst inneholde naruto, bleach, siden det er de 2 jeg følger med på..

 

tv-links.co.uk er nede nå så er rimelig hekta på å se mer... orker ikke å laste ned siden det tar xx: timer å få ned en eps via en torrent =)

 

så om du vet om noen nettsider som streamer anime seriene bleach og naruto så hadde det vært fint med en post=)

Lenke til kommentar
Slik jeg ser det, så spørr han ikke generelt etter sider som streamer anime. Han spørr etter sider som streamer Naruto og Bleach... Slik jeg har tolket reglene, så kan ikke jeg linke direkte mot sidene uten å bryte forumets reglemang. Linker man til sider som generelt streamer Anime, så stiller det seg annerledes.

Siden du altså aksepterer linking til sider streamer masse anime generelt kan jeg anbefalle www.veoh.com Mange hele episoder av ting ligger der ofte med overraskende bra kvalitet til å være streaming.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Serier som er blitt linsert er det ikke lov til å opplyse informasjom om hvor man kan dem. Selv om det ligger episoder av Naruto, Blach osv på youtube så endrer det ikke saken. De to serien er linsert.

 

 

Det er lov til å gi ut sider som www.veoh.com den siden viser ikke filmer serier, den har linker til andre som viser, derfor er ikke veoh.com ulovelig ,er mye krangling om detta, hvis du leser rundt mye så finner du ut at det ikke er ulovelig

Lenke til kommentar

Per norsk lovgivning ( ref. napster.no dommen ) har jeg fått med meg at slik indirekte linking er ulovlig jo.

 

Nå er det litt sent ute, men målet med tråden var oppsøking av piratkopier ( "lisensiert" eller ikke, piratkopiering er det likevel ) og mot våre retningslinjer. Tråden stenges.

 

Reaksjoner på moderering tas som vanlig på PM.

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...