Gå til innhold

Trenger hjelp, må finne "leveling spill"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fable er ikke likt wow på noen måte.

Fable er ett bra rollespill!

 

Wow er ett dårlig rollespill.

 

rollespill er når man har en storyline og skal følge den, men har muligheten til å tøye grenser og lage egne midtpunkter og en egen spenningskurve.

man kan ha muligheten til å drepe de på lage ditt stjele ting og drepe hvem man vil.

 

mens wow er ett rollespill der du følger en storyline uten egne meninger, følelser eller muligheter.

hvilke andre måter kan man gjøre quest du får på wow en å gjøre dem 100% etter det, det står.

det eneste rollespill aktige i wow er at du kan gifte deg...

 

bra mmorpg rollespill som jeg kan ambefale er desidert SWG. fordi du har muligheten til alt der, bygge byer, møbler, våpen, rustninger, klær, mat, du kan drepe på tusen forskjellige måter, og du må levle på en måte at hvis du lager våpen, levler du våpen osv.

dreper du med pistol, levler du opp pistol. og du har et maksimum skills du kan bruke opp.

 

AoC bruker ca samme metode som SWG på mange måter, du må levle opp og kan få prestige classes som gjør players mer forskjellig en andre players.

 

Wow har det problemet at en fire mage på level 70 er ca helt lik som en annen fire mage på level 70, det eneste som utgjør forskjellen er gear.

og selfølgelig specen, men den er som regel lik når det er snakk om samme type mage eller andre classes.

Lenke til kommentar
bra mmorpg rollespill som jeg kan ambefale er desidert SWG. fordi du har muligheten til alt der, bygge byer, møbler, våpen, rustninger, klær, mat, du kan drepe på tusen forskjellige måter, og du må levle på en måte at hvis du lager våpen, levler du våpen osv.

dreper du med pistol, levler du opp pistol. og du har et maksimum skills du kan bruke opp.

 

I WoW gjør du akkurat det samme utenom å bygge byer og møbler....

Lenke til kommentar
bra mmorpg rollespill som jeg kan ambefale er desidert SWG. fordi du har muligheten til alt der, bygge byer, møbler, våpen, rustninger, klær, mat, du kan drepe på tusen forskjellige måter, og du må levle på en måte at hvis du lager våpen, levler du våpen osv.

dreper du med pistol, levler du opp pistol. og du har et maksimum skills du kan bruke opp.

 

I WoW gjør du akkurat det samme utenom å bygge byer og møbler....

 

akkurat det samme?

Hvis du velger å være en warrior på Wow så er du doomed til å være det resten av "livet".

i star wars galaxies kan du levle flere class samtidig og lage din egen kombinasjon av classes.

du kan unlearn skills osv.

 

Wow er på ingen måte likt et bra Rollespill. du har ingen muligheter til noen ting, du kan f eksempel ikke dra til plasser der farlige monstre er før du er høy nok level osv, det er desidert mer ett eventyr spill en rpg spill.

Lenke til kommentar
Titan Quest høres ut som noe for deg, sammen med ekspansjonen Immortal Throne. Ganske nytt.

 

Gamer.no anmeldelse: http://gamer.no/omtale/pc/titan_quest/27394

 

For den mest behagelige spillopplevelsen så skaff ekspansjonen og evt. patcher før du starter.

 

Kjapt spørsmål bare - jeg kjøpte TQ med IT via Steam nå. Får jeg benytte meg av de nye klassene osv som følger med ekspansjonen når jeg spiller igjennom den originale kampanjen?

Lenke til kommentar
Titan Quest høres ut som noe for deg, sammen med ekspansjonen Immortal Throne. Ganske nytt.

 

Gamer.no anmeldelse: http://gamer.no/omtale/pc/titan_quest/27394

 

For den mest behagelige spillopplevelsen så skaff ekspansjonen og evt. patcher før du starter.

 

Kjapt spørsmål bare - jeg kjøpte TQ med IT via Steam nå. Får jeg benytte meg av de nye klassene osv som følger med ekspansjonen når jeg spiller igjennom den originale kampanjen?

 

Ja, det får du.

 

Anbefaler for øvrig Jade Empire, ser ikke ut som det er nevnt her.

Lenke til kommentar

Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura (eller bare Arcanum). Spillet er en uslepen diamant, men stemningen og spillverdenen er noe av det beste man kan komme borti innen sjangeren (sammen med Fallout 1 og 2 som ble nevnt tidligere).

Endret av sp0ck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...