Anterialis Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Hei, jeg har nettopp lastet ned safari(beta) 3.0.3 fra apples sider, men når jeg skal installere står det at volumet (mac HD) ikke oppfyller kravene til installasjonen, og jeg får dermed ikke installert. Hva kan være årsaken til dette? Det står at requirementsa for installasjonen er osX 4.9 eller høyere. Jeg har jo 4.10. Noen forslag? På forhånd takk=) Endret 21. oktober 2007 av w3p
Jesper Karsrud Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Prøvd å restarte installasjonen? Er noen ganger det hjelper, i hvertfall hvis du har gått litt fort frem i begynnelsen.
Anterialis Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Skrevet 21. oktober 2007 Ja, funker ikke. Jeg får heller ikke installert ting jeg har innstalert før..:s Står samme feilmeldinga.. Andre forslag?
Jesper Karsrud Skrevet 21. oktober 2007 Skrevet 21. oktober 2007 Reparere diskrettigheter i Diskverktøy?
Anterialis Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter Skrevet 21. oktober 2007 Fant det ut, måtte visst avinstallere forige safaribeta først... så installere på nytt.. tilsammen to restart..:s Takk for all hjelp =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå