Gå til innhold

Hjelp til data setup.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei! Jeg skal bygge meg en gamer pc fra bunnen av..men jeg er ikke spesielt pro, så da trenger jeg litt hjelp , maskina skal brukes til C.S 1.6 , annen gaming, og musikk og filmer.

men dette er det jeg har kommet opp med til nå (bruker komplett nå, siden det er det letteste) ;

*Prosessor

*RAM

*Hovedkort

*Harddisk

*CD/DVD/Floppy

*Skjermkort

*Strømforsyning

*Tastatur

*Kabinett

*Musmatte

*Skjerm

*Mus

Prisen på dette ble 8500 kr. (fra 5 forskjellige butikker)

Hva synes du ? noe jeg burde endre på? skal ikke ha det beste som er på markedet , prisen begrenser seg til ca. 8700 kr.

Jeg bestiller fra 5 forskjellige nettbutikker , for det var det billigste. men er det, det smarteste eller burde jeg ta fra en og samme nettbutikk selv om det blir ganske mye dyrere (ink. frakt) ?

Takker for alle _seriøse_ svar!

Aron

Endret av Aron94
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestiller alt fra samme butikk (Komplett) siden det er enklere og jeg har god erfaring derfra. Du kan spare en del, men husk at det blir frakt fra hver enkel butikk i tillegg pluss mer å holde styr på.

Skrevet

Jaa, men komplett er veldig dyrt da..

men jeg får ikke handlevognen min her på hw til og fungere! det er ikke noe "legg i handlevogn" knapp noe sted :/

Skrevet

Kan noen legge alle varene i handlevogna og si meg hva og fra hvilken butikk alt sammen var billigst fra? handlevogna mi er fucka :/

hvis noen gidder det er jeg evig takknemlig! :]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...