Gå til innhold

Mine bilder. Ønsker da kritkk på dem.


ZoDz

Anbefalte innlegg

Jeg er sinnsyk noob bare så det er sagt. Jeg bruker som regel kameraet til å ta bilder når jeg trener. Jeg driver med tricking så det er greit å ha pictures of happy moments.

 

Jeg bare liker disse bildene. Vet egentlig ikke hvorfor. Synes de så litt mdoerne ut.

Digital

1674423413_20f5752fb9.jpg

Mess

1675272412_03019b8ef5.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker. Viss jeg kan legge til en fisheye effekt tror jeg heller at jeg kansje går for en vidvinkel linse senere. Foreløpig skal jeg kjøpe et stativ og en linse som er bedre enn den jeg har.

 

Noen som har noen innvendinger om denne linsa her? Husk at jeg bruekr kamerate ofte på treninger, noen ganger blir det litt senere enn andre og da er det bra med noen som tar inn mere lys. Får ikke zoomet men det driter jeg.

 

http://www.fotovideo.no/aspx/produkt/prdin...spx?plid=10549#

Stativet jeg skal kjøp

http://www.japanphoto.no/product/velbon-sherpa-600r/

Lenke til kommentar
Jeg trenger et objektiv som kan ta inn mye lys slik at jeg kan bruke raskere lukker. Når man tar en backflip med en runde skru så går det sinnsykt fort og jeg vil ha med bevegelsen.

Kan hende det hadde vært fett å ha såpass sen lukker slik at du får "hele" bevegelsen med. Lov å prøve litt forskjellig. Løkke te!

(likte nr 1 av serie 2 best, vidvinkel hadde nok vært noe ja, samt litt kulere lyssetting og en blits)

Lenke til kommentar

Jeg tror også at det hadde blitt kult dersom du gikk for ett objektiv med litt kortere brennvidde enn 50mm. Selv om det fort blir dyrt, dersom du skal ha ett lyssterkt objektiv.

 

Uansett, hvis du skal bruke kort lukkertid, trenger du bare masse lys ;) Er ikke verre, dere gjør vel mye av dette utendørs? Sollys burde være nok til å kunne ha en lukkertid på 1/500 eller noe i den duren, som skal være langt mer enn det som trengs for å fryse en person i bevegelse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...