Gå til innhold

F1 - sesongens siste løp!


xstian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lewis Hamilton må vinne.

 

Han kan bli historiens første nybegynner som vinner en F1 sessong :)

 

EDIT: Forresten, hvilke kanaler sender Formel 1 sendinger? Har TV2 slutta? :cry:

 

Lewis Hamilton må vinne.

 

Han kan bli historiens første nybegynner som vinner en F1 sessong :)

 

EDIT: Forresten, hvilke kanaler sender Formel 1 sendinger? Har TV2 slutta? :cry:

EDIT2: Å fy jeg gleder meg til å se dette direkte på iTV! Haha, xstian, jeg håper du brenner når en McLaren fører vinner!!

Endret av asbjohor
Lenke til kommentar
Lewis Hamilton må vinne.

 

Han kan bli historiens første nybegynner som vinner en F1 sessong :)

 

EDIT: Forresten, hvilke kanaler sender Formel 1 sendinger? Har TV2 slutta? :cry:

 

Lewis Hamilton må vinne.

 

Han kan bli historiens første nybegynner som vinner en F1 sessong :)

 

EDIT: Forresten, hvilke kanaler sender Formel 1 sendinger? Har TV2 slutta? :cry:

EDIT2: Å fy jeg gleder meg til å se dette direkte på iTV! Haha, xstian, jeg håper du brenner når en McLaren fører vinner!!

 

Vet ikke om det er relevant at jeg ser det på dansk TV2 Sport?

 

 

Hvordan er stillinga? Er ikke vinneren avgjort?

 

Er ikke avgjort nei, topp tre er

1 Lewis Hamilton British McLaren-Mercedes 107

2 Fernando Alonso Spanish McLaren-Mercedes 103

3 Kimi Räikkönen Finnish Ferrari 100

 

Bare 7 poeng mellom 1. og 3. dvs om Hamilton kuker det til, står kampen mellom Alonso og Raikkonen, Om Raikkonen vinner løpet MÅ Alonso klare 2. plass for å vinne!

Alt avhenger av at Hamilton tuller det til selvfølgelig... :ermm:

 

EDIT2: Å fy jeg gleder meg til å se dette direkte på iTV! Haha, xstian, jeg håper du brenner når en McLaren fører vinner!!

 

Om Alonso vinner så er det fair nok, men jeg tåler ikke Hamilton altså, han er så... eh... uhm...

Selvsensuren slo inn :D

Lenke til kommentar

Kiiiiiimiiii!! Yeeees! Endelig fikk han det han hadde fortjent!! Jævli snilt av Massa og la ham forbi ass! Sjukt spennende race! Når jeg så den ene duellen mellom Rosberg og Kubica, faen da slo hjertet mitt.. Jeg ville ikke at de skulle krasje og la Hamilton vinne.. Jeg heiet først og fremst på Kimi, men hvis Kimi ikke hadde kunne ta seieren var Hamilton en soleklar toer.. Hadde vært tøft hvis han vant, men det er mer fortjent at Kimi vinner enn Hamilton egentlig.. Men det ble for mye press på en nybegynner, både i Shanghai og kanskje i Brasil og..

 

Men nyyydelig race og congrats Kimi Raikkönen :D

 

 

 

EDIT: Jeg liker da IKKE Alonso.. Ødelegger for McLaren og sånn.. Hvis det ikke var for han ville Hamilton kanskje vunnet :hmm:

Endret av AndreKK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...