Gå til innhold

Jeg vil kanskje instalere og begynne med WoW igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg spilte WoW før, men så bare stoppa det helt. Men nå tenkte jeg og bli 70 med min første char først, men det jeg undrer på, hvor er det kjappest og instalere? Jeg har alle cd'ene til WoW og WoW :TBC men jeg må jo patche 100 patcher, hvis jeg laster ned fra blizzard, må jeg patche da og? Hva er raskest? Jeg kan jo kanskje hente det av søskenbarnet mitt til helga og da...? Jeg vil ikke høre "IKKE GJØR DET!!!111oneoneoenoe" :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestemt meg for og få min første 70 ;) Men faen det er jo 9 CD-er eller noe og instalere <_< crap altså! Det er ikke slik at etter en tid, med unactive så sletter de charsa?

Skrevet (endret)

Blizzard garanterer at de forblir urørt i minst 6 måneder (om jeg husker riktig), men i praksis slettes de aldri.

Endret av Jonas
Skrevet

Ok nå skal liksom jeg manage kontoen, men WTF!?

Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Er det noen andre som kommre inn på Account management på WoW-europe?

Skrevet

account management er nede virker det som ja.

selv så har jeg akkurat lastet ned wow+bc fra blizzard og oppdateringene gikk ganske greit selv om det er en del.

Skrevet (endret)

Smør deg med tålmodighet.

Åssen skal noen her inne kunne vite det?

Ingen jeg vet om som jobber for Blizzard i alle fall... :p

Endret av Fisk1
Skrevet
Nei men siden jeg ikke har sett noe til WoW på noen måneder, så kanskje det kom ny oppdaterings dtidtid? i dont know!

Kommer det en ny "oppdaterings dtidtid", så tror jeg den dukker opp via WoW-klienten, ikke via Account Management. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...