Gå til innhold

Electroworld 2007 med kjempe tilbud på konsoll!


Triiiip

Anbefalte innlegg

Det var morro å stå i køen på gaming zone på lørdagsmorgenen;

Folk kom bort og spurte om det var noen av de tilbudene igjen. Elkjøp folk informerte om at det var det ikke. "De folka her har stått i kø siden halv åtte til morgenen idag for å sikre seg tilbudet". Da måtte jeg le for meg selv. Jeg kom dit halv 10, satt i bilen til kvart på, på grunn av det sure været. Stilte meg altså i kø kvart på ti. Og det holdt! Han som delte ut "lappene" hadde jo endel igjen også.. Kanskje ikke han stod der med en gang? Det var jo flere hundre før meg. Men alle skulle vel ikke ha konsoll...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var der i går. Veldig bra messe, fikk sett mye. Besøkte både Microsoft, Sony og Nintendo standen. Ble utrolig imponert over grafikken på GT5 demoen. Helt syke greier! Utrolig lyst på en PS3 nå! Fikk også besøkt Gamingzone som egentlig var ganske artig. Noen gode tilbud der, men fikk ikke kjøpt noen ting, fy flate så mange mennesker det var der inne!

Men aller viktigst på messen for meg var Super Mario Galaxy. Klarer nesten ikke vente på dette spillet, utrolig artig å spille det, selvom vente tiden bare virker enda lengere etter å ha spillt det. Imponert over grafikken, da det er til Wii. Skal bli herlig å spille dette på release dagen. Nesten ikke ventet mer på noen spill noen gang!

Lenke til kommentar
Selvfølgelig kan du bli bannet. Ingen vet hva Microsoft kommer til å gjøre i fremtiden for å sjekke modding.

 

Men før de kan komme med nye metoder, så må de slippe en ny update, right?

Så frem til Fall Update så er det 100% sikkkert? :)

Sannsynligvis ja, men ikke sikkert. Slik det har skjedd tidligere på XBOX360 så banner de ikke med en gang de oppdager modding, men lager en eller annen liste hvor de banner mange samtidig. Ingen vet helt hva som skjuler seg i Microsoft sin firmware.

 

Sannsynligvis går det bra å modde, men det finnes ingen garantier. Jeg tenker som deg, at det er rimelig trygt frem til neste update. Når den kommer, skal jeg vente i fjorten dager eller no, og ikke spille backup i den tiden. Så er det bare å krysse fingrene. Men er du helt avhengig av spilling på Live, ville jeg ikke moddet.

Lenke til kommentar
Sannsynligvis ja, men ikke sikkert. Slik det har skjedd tidligere på XBOX360 så banner de ikke med en gang de oppdager modding, men lager en eller annen liste hvor de banner mange samtidig. Ingen vet helt hva som skjuler seg i Microsoft sin firmware.

 

Sannsynligvis går det bra å modde, men det finnes ingen garantier. Jeg tenker som deg, at det er rimelig trygt frem til neste update. Når den kommer, skal jeg vente i fjorten dager eller no, og ikke spille backup i den tiden. Så er det bare å krysse fingrene. Men er du helt avhengig av spilling på Live, ville jeg ikke moddet.

 

Jeg kommer nok ikke til å modde den, hvertfall ikke før det kommer en uovervinnelig mod :p

Klarer meg ikke uten Live :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...