Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det er en temmelig vanlig bug at everest og core temp viser 15c for lav temp. Du kan altså legge til 15c på avlesningene så blir det mer korrekt.

 

må informere om at jeg har boret to hull i vindus karmen min og lagt inn hageslange som er kobla på ei 10liters bøtte med vann og frostveske..har temp måler i bøtta så tempen stemmer den serru

 

har foresten 2 stk av de største delta viftene på radiatorn min i pc som går på 3800rpm blåser ca 323m3 i timen (59db) :thumbup:

 

så jeg vet at det stemmer :cool:

kunne nok kjørt den testen i stad en times tid minst

Endret av vectra94turbo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du har jo noe alvorli galt med sensoravlesingene da..12 grader CPU og 20,23 grader core! :!:

 

Prøv med Core temp beta 0.95.4 eller SpeedFan 4.34 beta 33 (må vere registrert for å DL SF Beta).

Nye EVEREST version 4.20 har å 45nm støtte. :thumbup:

 

 

fornøyd nå? :tease:

 

Synes fortsatt det er merkelig med så stor forskjell fra CPU til cores...hos meg ligger core tempene ca 2-5 grader høyere enn CPU i everest..

Lenke til kommentar
Du har jo noe alvorli galt med sensoravlesingene da..12 grader CPU og 20,23 grader core! :!:

 

Prøv med Core temp beta 0.95.4 eller SpeedFan 4.34 beta 33 (må vere registrert for å DL SF Beta).

Nye EVEREST version 4.20 har å 45nm støtte. :thumbup:

 

 

fornøyd nå? :tease:

 

Synes fortsatt det er merkelig med så stor forskjell fra CPU til cores...hos meg ligger core tempene ca 2-5 grader høyere enn CPU i everest..

 

jaja..kan jo nevne at under testen i stad så gikk det med i overkant av 100liter iskaldt springvann :dribble:

kobla en liten slange stump på insiden av den nipplen som pumper det varme vannet utt av pc`n og la den ut på plenn og løp som en gal rund huset med 10 litters bøtta for og fyllepå nytt vann hvert 40sek sånn ca sek så det ikke skulle gå tommt he he..var kun siden det var 13grader ute i kveld..var minus grader på de andere testene mine og da bytta jeg IKKE vann..

 

:tease:

 

ble faktisk 3 grader kjøligere etter 4min

Endret av vectra94turbo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...